Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare Fjorland-kjøttkaker i dag. Men laget meg salatwraps til lunsj, veldig sunt, enkelt og godt.

Skrevet

Wok med svinekjøtt.

Har noen en oppskrift på en god woksaus?  Den jeg lagde i dag, ble litt for sterk for mannen og han ville ikke ha yoghurt til.

Skrevet

Fullkornpasta med kjøttsaus, same old same old 😄

Skrevet

coleslaw, 300 kjøttdeig jeg ruller ut til to hamburgere, og så noen maiskolber med smør og salt til :) 

Anonymkode: af4e3...840

Skrevet

Gulrøtter og brokollini stekt i panne

mulig jeg bestiller noe biff på Egon senere

Skrevet

Lønakorv og poteter. Vi er på fjellet, nydelig her, selv om det er vekslende vær!

Skrevet

Fiskegrateng- M/ poteter og raspa gulrøtter. Smørsaus.

Skrevet

Ble tidlig mat i dag, nnnydelig og fersk sushi, det var så godt. Er syk og sliter med matlyst så det var helt perfekt 👍👍👍 Jordbær til dessert senere i dag 

Nicklusheletida
Skrevet

Kjøttkaker fra i går.  

Vi har vært på lang fjelltur i dag og jeg orket ikke stort til frokost før vi dro. 

- Når vi kommer hjem slitne etter mange timers tur, så sier sambo. - Skal det være litt rosévin mor ? ( Ja, han kaller meg mor) . Vi må jo ha after- hike ? - JA, DET VAR EN GOD IDE 😀 Vi tar med høytaleren ut i ettermiddagssola og hører på musikk. Jeg med rosévin og han med øl. Og jeg som nesten ikke hadde spist, fikk det JOHOOO! ,  plutselig veldig morro. KJEMPEMORO! 😀 At jeg var sulten hadde jeg helt glemt. Stemningen er på topp.  Samboer : Nå må vi ha litt middag ! Jeg : - Middag ? - Det har jeg glemt å tenke på. Samboer: - Men vi skulle jo ha kjøttkaker fra i går. Jeg : Åja, sånn var det ja ! Stemmer det. -Det hadde jeg helt glemt. - Du må varme opp maten og dekke på,  for jeg klarer ikke det nå. 

Det siste var en hvit løgn, men kjøttkaker ble det :)

påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Kjøttkaker fra i går.  

Vi har vært på lang fjelltur i dag og jeg orket ikke stort til frokost før vi dro. 

- Når vi kommer hjem slitne etter mange timers tur, så sier sambo. - Skal det være litt rosévin mor ? ( Ja, han kaller meg mor) . Vi må jo ha after- hike ? - JA, DET VAR EN GOD IDE 😀 Vi tar med høytaleren ut i ettermiddagssola og hører på musikk. Jeg med rosévin og han med øl. Og jeg som nesten ikke hadde spist, fikk det JOHOOO! ,  plutselig veldig morro. KJEMPEMORO! 😀 At jeg var sulten hadde jeg helt glemt. Stemningen er på topp.  Samboer : Nå må vi ha litt middag ! Jeg : - Middag ? - Det har jeg glemt å tenke på. Samboer: - Men vi skulle jo ha kjøttkaker fra i går. Jeg : Åja, sånn var det ja ! Stemmer det. -Det hadde jeg helt glemt. - Du må varme opp maten og dekke på,  for jeg klarer ikke det nå. 

Det siste var en hvit løgn, men kjøttkaker ble det :)

Haha 😅 Gøy å lese! Her har jeg også startet med rosévin mens potetene koker  - vi er flere timer etter skjema,  og jeg er ursulten, så det blir nok johooo her og snart 🤩🥂 Vi har montert pipehatt på den øverste stølen vår i dag, og kom akkurat tilbake til der vi sover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...