AnonymBruker Skrevet 11. juli 2025 Skrevet 11. juli 2025 Spør for en venn. Anonymkode: 23563...047 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 11. juli 2025 Skrevet 11. juli 2025 Han ser oransje ut. Ikke Spessielt gammel ut. Bildet var lite flaterende. 0 Siter
knas Skrevet 12. juli 2025 Skrevet 12. juli 2025 Har til gode å se et bra bilde av Trump, og dette var muligens det verste. Men når det er sagt, så har media en greie som sprer seg dessverre mer og mer, at det er om å gjøre å bruke bilder av mennesker med grimaser, en slags trutmunn eller overrasket ansikt for å få flest mulig til å klikke på saken. Det hele blir bare helt useriøst og jeg får lyst til å legge ned hele internett. 0 Siter
Grendel Skrevet 12. juli 2025 Skrevet 12. juli 2025 Han er gammel. Bildet ser ut til å være et forstørret utsnitt. Noen har dratt litt hardt i spakene på støyfjerning fargemetning og og oppskarping. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Bilder fra Kina. Ganske tynn i håret nå. Anonymkode: e2dbb...d01 0 Siter
Ekstra Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bilder fra Kina. Ganske tynn i håret nå. Anonymkode: e2dbb...d01 Han er jo gammel. Mye kan sies om Trump, men han ser ikke spesielt gammel ut for en som straks blir 80 år. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Syntes han ser eldgammel ut. I motsetning til denne 83 åringen feks. Anonymkode: e2dbb...d01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 80 år eller ikke, mannen oppfører seg nå bare barnslig når han legger ut slikt på SoMe. Anonymkode: 23563...047 1 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Ekstra skrev (2 timer siden): Han er jo gammel. Mye kan sies om Trump, men han ser ikke spesielt gammel ut for en som straks blir 80 år. Jeg er enig. Trump er riktignok tynn i håret og en mester i hentesveis, men disse bildene er ekstra nådeløse. De er tatt i motlys som får skallen til å skinne og håret til å se ut som hvitt fjon. Det er ikke utseendet som bekymrer meg mest. Det som bekymrer meg er at han sitter langt utover natten og poster flaue AI bilder med seg selv som hovedperson. Det virker ikke hwlt sunt. 2 Siter
nachnoo Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Tenkte faktisk tanken da jeg så ham gå over plena utenfor Det Hvite Hus for noen uker siden. Klart annet ganglag enn for et år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.