Vhanja Skrevet mandag kl 15:39 Skrevet mandag kl 15:39 Bare Fjorland-kjøttkaker i dag. Men laget meg salatwraps til lunsj, veldig sunt, enkelt og godt. 0 Siter
Dorthe Skrevet mandag kl 16:00 Skrevet mandag kl 16:00 Wok med svinekjøtt. Har noen en oppskrift på en god woksaus? Den jeg lagde i dag, ble litt for sterk for mannen og han ville ikke ha yoghurt til. 0 Siter
cappella33 Skrevet tirsdag kl 15:09 Skrevet tirsdag kl 15:09 Kyllinglår-salat m/rømmedressing. 0 Siter
Soleil70 Skrevet tirsdag kl 15:32 Skrevet tirsdag kl 15:32 Fullkornpasta med kjøttsaus, same old same old 😄 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:55 Skrevet tirsdag kl 15:55 coleslaw, 300 kjøttdeig jeg ruller ut til to hamburgere, og så noen maiskolber med smør og salt til Anonymkode: af4e3...840 0 Siter
Marye Skrevet tirsdag kl 15:55 Skrevet tirsdag kl 15:55 Gulrøtter og brokollini stekt i panne mulig jeg bestiller noe biff på Egon senere 0 Siter
påskelilje Skrevet tirsdag kl 16:08 Skrevet tirsdag kl 16:08 Lønakorv og poteter. Vi er på fjellet, nydelig her, selv om det er vekslende vær! 0 Siter
Dorthe Skrevet tirsdag kl 20:26 Skrevet tirsdag kl 20:26 Vi har vært på båttur og fått Peppes pizza. 0 Siter
cappella33 Skrevet onsdag kl 12:58 Skrevet onsdag kl 12:58 Fiskegrateng- M/ poteter og raspa gulrøtter. Smørsaus. 0 Siter
Soleil70 Skrevet onsdag kl 13:06 Skrevet onsdag kl 13:06 Ble tidlig mat i dag, nnnydelig og fersk sushi, det var så godt. Er syk og sliter med matlyst så det var helt perfekt 👍👍👍 Jordbær til dessert senere i dag 0 Siter
Dorthe Skrevet onsdag kl 13:16 Skrevet onsdag kl 13:16 Sommerkoteletter med potetsalat og tsatsiki. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet onsdag kl 19:10 Skrevet onsdag kl 19:10 Kjøttkaker fra i går. Vi har vært på lang fjelltur i dag og jeg orket ikke stort til frokost før vi dro. - Når vi kommer hjem slitne etter mange timers tur, så sier sambo. - Skal det være litt rosévin mor ? ( Ja, han kaller meg mor) . Vi må jo ha after- hike ? - JA, DET VAR EN GOD IDE 😀 Vi tar med høytaleren ut i ettermiddagssola og hører på musikk. Jeg med rosévin og han med øl. Og jeg som nesten ikke hadde spist, fikk det JOHOOO! , plutselig veldig morro. KJEMPEMORO! 😀 At jeg var sulten hadde jeg helt glemt. Stemningen er på topp. Samboer : Nå må vi ha litt middag ! Jeg : - Middag ? - Det har jeg glemt å tenke på. Samboer: - Men vi skulle jo ha kjøttkaker fra i går. Jeg : Åja, sånn var det ja ! Stemmer det. -Det hadde jeg helt glemt. - Du må varme opp maten og dekke på, for jeg klarer ikke det nå. Det siste var en hvit løgn, men kjøttkaker ble det 4 Siter
påskelilje Skrevet onsdag kl 19:20 Skrevet onsdag kl 19:20 Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): Kjøttkaker fra i går. Vi har vært på lang fjelltur i dag og jeg orket ikke stort til frokost før vi dro. - Når vi kommer hjem slitne etter mange timers tur, så sier sambo. - Skal det være litt rosévin mor ? ( Ja, han kaller meg mor) . Vi må jo ha after- hike ? - JA, DET VAR EN GOD IDE 😀 Vi tar med høytaleren ut i ettermiddagssola og hører på musikk. Jeg med rosévin og han med øl. Og jeg som nesten ikke hadde spist, fikk det JOHOOO! , plutselig veldig morro. KJEMPEMORO! 😀 At jeg var sulten hadde jeg helt glemt. Stemningen er på topp. Samboer : Nå må vi ha litt middag ! Jeg : - Middag ? - Det har jeg glemt å tenke på. Samboer: - Men vi skulle jo ha kjøttkaker fra i går. Jeg : Åja, sånn var det ja ! Stemmer det. -Det hadde jeg helt glemt. - Du må varme opp maten og dekke på, for jeg klarer ikke det nå. Det siste var en hvit løgn, men kjøttkaker ble det Haha 😅 Gøy å lese! Her har jeg også startet med rosévin mens potetene koker - vi er flere timer etter skjema, og jeg er ursulten, så det blir nok johooo her og snart 🤩🥂 Vi har montert pipehatt på den øverste stølen vår i dag, og kom akkurat tilbake til der vi sover. 1 Siter
Dorthe Skrevet torsdag kl 15:57 Skrevet torsdag kl 15:57 Vi har vært hos en venninne og spist karbonader med løk. 0 Siter
Soleil70 Skrevet torsdag kl 16:20 Skrevet torsdag kl 16:20 Kyllingfilet og bakte rotgrønnsaker 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet torsdag kl 16:58 Skrevet torsdag kl 16:58 Grandis originalen. Meh, kan bli ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.