påskelilje Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Nicklusheletida skrev (34 minutter siden): Vi er også fortsatt på fjellet. Har nettopp tatt en kveldstopptur Det ble kjøttsuppe i dag. Deilig! Trodde først det stod kveldssopptur! Altså for å finne sopp. Jeg har ikke fått begynt soppsanking ennå, men skal svippe bortom kantarellstedet mitt her i vest en dag før jeg skal sørover igjen 😊 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden påskelilje skrev (13 minutter siden): Deilig! Trodde først det stod kveldssopptur! Altså for å finne sopp. Jeg har ikke fått begynt soppsanking ennå, men skal svippe bortom kantarellstedet mitt her i vest en dag før jeg skal sørover igjen 😊 He he, nei soppturer blir det ikke på meg. I så fall måtte jeg ha tatt et kurs først, så jeg ikke tar livet av meg selv eller andre 0 Siter
påskelilje Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): He he, nei soppturer blir det ikke på meg. I så fall måtte jeg ha tatt et kurs først, så jeg ikke tar livet av meg selv eller andre Viktig å være 100% sikker. Min far har alltid plukket mye sopp. Jeg turde ikke plukke uten ham før for bare 2-3 år siden. Fant ut at NÅ måtte han lære meg sine kunnskaper så godt at jeg kunne stole på meg selv. Veldig moro! Tror jeg er trygg på rundt 10 spiselige sorter nå, og det holder i massevis. 1 Siter
Dorthe Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi har vært på båttur og det ble sent så vi spiste pølse og lompe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.