Osten Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar I dag blir det restemiddag. Noen stekte poteter, en pølse, brokkoli, så blir det en airfryet fiskebit ved siden av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Hadde seinvakt i dag så det ble enkelt da jeg kom hjem, 3 kokte egg med en smørklatt og kaviar. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Omelett med løk, paprika, 3 skiver skinke og 3 skiver ost 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Fiskegrateng m poteter og grønnsaker, hvit saus. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar I dag blir det hjemmelagde karbonader, og cherrytomater. Har et lite lager med karbonader etter et koldtbord rett før jul. Skal spises ved TV'n når skiskytinga starter ved 16-tida 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Risengrynsgrøt m fårepølse. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
påskelilje Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Rester fra i går: kyllingsuppe og foccacia. Hadde med til foreldrene mine, det var stor suksess! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar det ble kylling gryte med ris hos svigers og sjokoladekake til dessert. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Har blitt rene dagboken dette 😀 Vi skal ha rester fra denne kyllingretten som jeg lagde i går. 2 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Biff med løk og sopp, brokkoli, søtpotetfries og bearnaise. 😁 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Idag ble det middag hos datteren. Kjøttkaker, poteter og grønnsaker. 0 Siter
Vendi Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Kylling og ris. Enkelt og greit, og veldig godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.