Lillemus Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Vi har ikke planlagt noe, men kanskje en omelett med litt grønt ved siden av? 0 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Tror det blir fiskeburger i dag også. Eller chicken tandori med grønnsaker i for å ha mindre ris i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Jeg hadde tenkt å ha omelett i går, men hadde såpass stor varmlunsj at jeg ikke ble sulten igjen før i 19-tiden og da hadde mannen alt spist, så jeg tok bare et par knekkebrød. Så jeg går for omelett i dag i stedet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Toast med ost og skinke. Har lagt på meg et par kilo så jeg kniper inn litt. Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Vi er på besøk til vår voksne sønn, og han disket opp med hjemmelaget fårikål til oss, fra lam/sau som hadde beitet i bakkene her i nærheten her han bor. Deilig!!!! 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) påskelilje skrev (13 timer siden): Vi er på besøk til vår voksne sønn, og han disket opp med hjemmelaget fårikål til oss, fra lam/sau som hadde beitet i bakkene her i nærheten her han bor. Deilig!!!! Å, det er godt! I dag blir det ørret og grønnsaker i ovn til middag, skal teste denne oppskriften (fant ikke laks i butikken så ble ørret i stedet for): https://www.godfisk.no/oppskrifter/laks/laks-og-gronnsaker-i-ovn/ Endret 6. mars av Vhanja 1 Siter
Adeie Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) Skrei, brokkolini og paprika Endret 6. mars av Adeie 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Det ble omelett i går og det ser ut til at det blir det i dag også. Det er godt og lettvint og jeg skal et par-tre ærender på vei hjem så jeg blir litt sen og da er det kjekt med noe som er både lettvint, raskt og godt. Og sunt. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Kylling tandoori med hjemmelagde naan fra fryseren 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars hattifnattus skrev (16 minutter siden): Kylling tandoori med hjemmelagde naan fra fryseren Det skal jeg ha i morgen. Bare uten naan. 1 Siter
emilie321 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Brødskive med laks og egg + vanilje kesam med masse blåbær til dessert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.