Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i det store utland og i dag skal vi på en eldgammel pub og spise middag. Jeg tror jeg har landet på duck wings til forrett og fish and chips til middag.  😁 Og da er jeg sannsynligvis så mett at jeg ikke orker dessert.

Fortsetter under...

Skrevet

Ble betasuppe fra Fjordland. Ikke spist betasuppe på flere tiår, men mener da den smakte anderledes?

Jaja, var ikke vond, men ikke noe jeg kjøper igjen 

påskelilje
Skrevet

Vi hadde nypoteter, nykål, kokt skinke og meierismør 💚 med grovt salt på. Mmmm!

Skrevet
Adeie skrev (15 timer siden):

Ble betasuppe fra Fjordland. Ikke spist betasuppe på flere tiår, men mener da den smakte anderledes?

Jaja, var ikke vond, men ikke noe jeg kjøper igjen 

De har to varianter. Den gamle, vanlige også en fra Arne Brimi med byggryn.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

også en fra Arne Brimi med byggryn

Den er best. 

Annonse

Skrevet
Vhanja skrev (21 minutter siden):

De har to varianter. Den gamle, vanlige også en fra Arne Brimi med byggryn.

Var den vanlige det her. Men har ikke spist ferdig laget før nå. Så savnet den betasuppesmaken. En smak jeg husker, men det kan være mine smaksløkene har forandret seg på de årene også.

Skrevet

Er helgen for ting vi sjeldent gjør. Ble pizzabakeren.

Skrevet

Og her fikk mannen lyst på kjøttkaker og kålstuing.  Og det er jo greit selv om det tar litt tid å lage.

stjernestøv
Skrevet

jeg fikk plutselig mer lyst på pizza enn vegetarburger men blir nok burger, skal lage til mannen og. 

Skrevet

Idag har jeg vært borte og fått div grillmat. Det smakte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...