Lillemus Skrevet i går, 13:29 Skrevet i går, 13:29 Jeg er i det store utland og i dag skal vi på en eldgammel pub og spise middag. Jeg tror jeg har landet på duck wings til forrett og fish and chips til middag. 😁 Og da er jeg sannsynligvis så mett at jeg ikke orker dessert. 0 Siter
Adeie Skrevet i går, 16:50 Skrevet i går, 16:50 Ble betasuppe fra Fjordland. Ikke spist betasuppe på flere tiår, men mener da den smakte anderledes? Jaja, var ikke vond, men ikke noe jeg kjøper igjen 0 Siter
påskelilje Skrevet i går, 20:13 Skrevet i går, 20:13 Vi hadde nypoteter, nykål, kokt skinke og meierismør 💚 med grovt salt på. Mmmm! 1 Siter
Vhanja Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Adeie skrev (15 timer siden): Ble betasuppe fra Fjordland. Ikke spist betasuppe på flere tiår, men mener da den smakte anderledes? Jaja, var ikke vond, men ikke noe jeg kjøper igjen De har to varianter. Den gamle, vanlige også en fra Arne Brimi med byggryn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vhanja skrev (13 minutter siden): også en fra Arne Brimi med byggryn Den er best. 0 Siter
Adeie Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vhanja skrev (21 minutter siden): De har to varianter. Den gamle, vanlige også en fra Arne Brimi med byggryn. Var den vanlige det her. Men har ikke spist ferdig laget før nå. Så savnet den betasuppesmaken. En smak jeg husker, men det kan være mine smaksløkene har forandret seg på de årene også. 0 Siter
Adeie Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er helgen for ting vi sjeldent gjør. Ble pizzabakeren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Og her fikk mannen lyst på kjøttkaker og kålstuing. Og det er jo greit selv om det tar litt tid å lage. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jeg fikk plutselig mer lyst på pizza enn vegetarburger men blir nok burger, skal lage til mannen og. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Idag har jeg vært borte og fått div grillmat. Det smakte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.