Wørried Skrevet i går, 12:04 Del Skrevet i går, 12:04 Hei. Jeg ble satt på Cymbalta og startdose på 60 mg. Én time etter inntak så begynte jeg å svette, fikk frysninger, skjelving og ble svimmel som faen, fikk skallebank som faen, kvalm som faen osv. jeg har tidligere tatt wellbutrin, efexor og Sarotex og ikke vært i nærheten av slike bivirkninger/kroppslige reaksjoner. det står at mange av disse er vanlige bivirkninger, men nå er det to dager siden jeg tok den dosen (stoppet fordi jeg ble så dårlig), og har fremdeles en rekke av disse bivirkningene! I tillegg til lavt blodsukker og spasmer i ryggen på natta. så- er dette «vanlig» eller bør jeg nå faktisk få sjekket opp om startdosen var for høy og har fucka opp serotoninen, mtp serotonergt syndrom eller malignt nevroleptikasyndrom? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489786-serotonergt-syndrom-eller-mns-stor-dose-antidep/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.