Gå til innhold

Tilfeldig ukjent mann slo meg på skulderen og sa "Ja, godt med frokost" når jeg satt å spiste muffins

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satt å ventet på bussen og spiste en muffins og da kom denne ukjente mannen.... og nå skammer jeg meg sånn for at jeg er så overvektig og noen faktisk virkelig la merke til meg og maten jeg spiste.

Anonymkode: ede56...a71

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette kall3s overtenkning. Ikke gi andres ord en betydning som er negativ. For uten å kjenne vedkommende kan du faktisk ikke vite det.

Er overvektig selv og hadde ikke reagert på det. Kunne selv ha sagt det til hvem som helst, uansett hva de spiste.

Anonymkode: 75368...5ae

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det godt kan hende at mannen sa det for å hetse deg. Alle tillater seg å tråkke på overvektige og rusavhengige. 

Anonymkode: 3baa9...cf2

Veldig mange skal ta alt i verst mulig mening. 

Men vil man seg selv vondt, ja så ta gjerne alt negativt. 

Annonse

Hvis jeg skal være ærlig så ville jeg nok tolket en sånn kommentar fra en fremmed som en  slengbemerkning og ikke smalltalk.

Det er ganske sært å plage tilfeldige folk.. Det er han som er raringen. 

AnonymBruker
Grendel skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg skal være ærlig så ville jeg nok tolket en sånn kommentar fra en fremmed som en  slengbemerkning og ikke smalltalk.

Ja, akkurat. Hadde han villet smalltalke hadde han sikkert stoppet opp og sagt noe mer også, men det eneste han sa var det som beskrevet også lo han og gikk videre.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dette kall3s overtenkning. Ikke gi andres ord en betydning som er negativ. For uten å kjenne vedkommende kan du faktisk ikke vite det.

Er overvektig selv og hadde ikke reagert på det. Kunne selv ha sagt det til hvem som helst, uansett hva de spiste.

Jeg tror ikke det, se svaret mitt til Grendel over her.

AnonymBruker
Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg får for å være rar og kan finne på å si slikt ril en fremmed jeg fikk øyekontakt med. Har null med str på person å gjøre. Faktisk bare ett forsøk på å få ett smil.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det, se svaret mitt til Grendel over her.

Se mitt svar til samme person.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får for å være rar og kan finne på å si slikt ril en fremmed jeg fikk øyekontakt med. Har null med str på person å gjøre. Faktisk bare ett forsøk på å få ett smil.

Vi hadde ikke øyekontakt, jeg satt på en benk og han kom bakfra og slo meg på skulderen... 

AnonymBruker

Vi hadde ikke øyekontakt, jeg satt på en benk og han kom bakfra og slo meg på skulderen... 

Ta ting akkurat som du vil. Du som lider under det. Så tar jeg ting utifra hvem jeg er. Vanskligere er det ikke. Hvorfor ta ting som en spøk hvis man kan få negative følelser ved å ikke gjøre det?

Annonse

AnonymBruker

Du er jaggu hårsår, som ikke tåler såpass engang

Anonymkode: 0771b...814

AnonymBruker

Bare glem den dusten! Jeg jobber med å prøve å bli sint i stedet for lei meg, føler meg veldig sterk de gangene jeg får det til! 

Anonymkode: 3baa9...cf2

AnonymBruker

Du er jaggu hårsår, som ikke tåler såpass engang

Ja, det er jeg. Vekten min og maten jeg spiser er ett sårt tema for meg.

AnonymBruker

Neste gang kan du si. Nei det er middagen min. Men du kan trøste deg med at du er nok ikke den første, og sikkert ikke den siste han slenger det ut til. Han har sikkert glemt det og.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neste gang kan du si. Nei det er middagen min. Men du kan trøste deg med at du er nok ikke den første, og sikkert ikke den siste han slenger det ut til. Han har sikkert glemt det og.

Hvorfor skulle jeg si det? Skulle det liksom være morsomt? Forsto ikke helt... Men ja, jeg er veldig overtenker og tar med meg sånne ting videre og har vanskelig for å la det ligge.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner at vekten og maten er et sårt tema for deg, derfor kan sånne ord svi mer hos deg enn hos folk som ikke har problemer med mat og kropp. Synes du allikevel skal legge problemet på han og ikke deg selv. Prøv å hev deg over det.

AnonymBruker

Hvorfor skulle jeg si det? Skulle det liksom være morsomt? Forsto ikke helt... Men ja, jeg er veldig overtenker og tar med meg sånne ting videre og har vanskelig for å la det ligge.

Det pleier jeg å gjøre om noen sier noe til meg. Men har selvironi så jeg bryr meg lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...