Gå til innhold

Gi meg et skilt! (ikke dikt)

Anbefalte innlegg

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne gå med et skilt hvor det stod "Utsatt for voldtekt". Så slapp folk å lure på hva det er for noe.

Noen ganger skulle jeg gitt mye for å ha noen synlige, fysiske sår. Eller en gipset fot i det minste. Ingen setter spørsmål ved synlige skader.

Det er rart at det går an å ha så vondt på innsiden, uten at det synes på utsiden! Rart, og frustrerende... Jeg skjønner jo at folk lurer, for jeg ser vitterlig ikke syk ut!

Og hvordan plastrer man sår på innsiden...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49013-gi-meg-et-skilt-ikke-dikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke så mye å si i grunnen. er her hvis du trenger meg. bruk meg hvis du føler for det.

*klemmer lenge, holder rundt og passer på*

vet ikke om det betyr noe for deg, men etter den korte tiden jeg har kjent deg så har jeg begynt å bli gla i deg.

*ekstra klem*

har ikke så mye å si i grunnen. er her hvis du trenger meg. bruk meg hvis du føler for det.

*klemmer lenge, holder rundt og passer på*

vet ikke om det betyr noe for deg, men etter den korte tiden jeg har kjent deg så har jeg begynt å bli gla i deg.

*ekstra klem*

Klart det betyr noe!

Er glad i deg også, jeg! Du er et fantastisk menneske, aldri glem det!

*maaaaaange klemmer*

Gjest trampe

Et skilt kunne kanskje ha hjulpet, men det kunne også ha gjort det verre... Men jeg vet at det ikke er lett å ha det sånn, vi må bære det inni oss...

Kanskje den beste måten å 'plastre' innsiden på, er å fortelle??? Jeg har fortalt om mitt fra jeg var lita..

Sender deg mange gode, varme, sterke vibber, og mange gode klemmer....

Gjest glimmer

Uff nei... Et skilt vil jeg ikke ha. De må ikke skjønne eller se eller forstå... De må tro at alt er fint, men det gjør de jo aldri... Så kanskje et skilt hvor det står: "Du trenger ikke spørre hva som er galt. Jeg har det veldig bra, det bare ser forskjellig ut"? :P

Klem, hvis du vil ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...