Gå til innhold

*snuppa25*


Gjest siggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen...

Joda jeg har det bra,har bare vært opptatt og på dagtid og sliten på kvelden..men nå er det frihelg og det skal bli deilig for da skal jeg sooooove.

Åssen er det med deg om dagen da?Går det greit?Har tenkt mye på deg forstår du,spesielt de dagene jeg har det ille selv for jeg vet at det er flere som har det som meg og det gjør ting litt lettere synes jeg.Da vet jeg at jeg ikke er alene

Driver og ser etter campingplasser jeg nå,skal kanskje få campingvogn jeg og jenta mi,kan bli morro...og så kommer jeg meg litt vekk..

hadde vært deilig men det blir vel ikke noe av sålenge jeg faktisk har veldig lyst til det..somregel så pleier det å gå dritt da.

Men nå skal jeg legge meg...

Håper alt er bra med deg,,skriv snart..hehe

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen...

Joda jeg har det bra,har bare vært opptatt og på dagtid og sliten på kvelden..men nå er det frihelg og det skal bli deilig for da skal jeg sooooove.

Åssen er det med deg om dagen da?Går det greit?Har tenkt mye på deg forstår du,spesielt de dagene jeg har det ille selv for jeg vet at det er flere som har det som meg og det gjør ting litt lettere synes jeg.Da vet jeg at jeg ikke er alene

Driver og ser etter campingplasser jeg nå,skal kanskje få campingvogn jeg og jenta mi,kan bli morro...og så kommer jeg meg litt vekk..

hadde vært deilig men det blir vel ikke noe av sålenge jeg faktisk har veldig lyst til det..somregel så pleier det å gå dritt da.

Men nå skal jeg legge meg...

Håper alt er bra med deg,,skriv snart..hehe

masse klemmer fra

God morgen tulla!

I dag er det en faaaabelaktig dag..jeg er i perlehumør..har allerede hengt opp klesvasken og satt på en ny.og nå skal jeg vaske opp og skifte på senger og støvsuge så er jeg ferdig...deilig.

Og da trenger jeg ikke gjøre nooooooe i helga..bare slappe av og kose meg og det er en fin tanke..Har du barnefri annenhver helg du også eller?

Jentungen og faren hennes skal ut med båten i helga,han har båt forstår du, så da vet jeg at hun ikke kommer til å kjede seg.Det blir morro for henne,ho har mast hele vintern om dette...og nå er tiden inne :)

Det er virkelig uvant å være i så godt humør,er redd det skal forsvinne...men jeg tenker bare gode ting nå..så det må skje noe for at humøret skal dale i såfall.hehe,

Nå må jeg gjøre meg ferdig her..

snakkæst bærta.

glade klemmmmmmmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...