Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er alt for feig til å opprette dagbok med brukernavn, så oppretter i stedet denne tråden. Jeg håper den vil motivere meg til å spise sunt slik at jeg kan rapportere her at det har gått fremover og jeg lykkes med å gå ned i vekt.

Da jeg gikk på vekta i morges hadde jeg en BMI på 33,2. Jeg mistrives virkelig med denne vekten, så jeg håper på at jeg endelig kan ha suksess med å klare holde meg til det som kreves for å gå ned i vekt. 

Det jeg sliter mest med er at jeg spiser for mye og også at jeg ofte spiser usunt i tillegg, også er jeg heller ikke spesielt aktiv så det er jo ikke rart at kiloene har rent på. 

Anonymkode: 51c80...391

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490456-en-anonyms-vektnedgangs-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på deg! Jeg gikk ned fra bmi 30 til 20 for 6 år siden og har holdt vekten. Det har vært mye lettere enn jeg trodde! Anbefaler periodisk faste (jeg spiser fra kl. 13-21) og så mye fysisk aktivitet du klarer. Det gir mestringsfølelse og du føler deg vel. Dette klarer du! Man må forsake mye matkos, men det er verdt det når du ser kroppen forandre seg og du føler deg mer vel. Stå på, lykke til! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...