Gå til innhold

Skal dere ta betaling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om alle mulighetene som er her,men synes det hørtes litt drøyt ut...?

Er jeg helt på jordet,eller?

;-D

Tja, er det et marked for det, så ser jeg ikke noe galt i å prøve. Annonseringsmarkedet har jo proppen gått ut av for lengst, så der er det jo ikke penger å hente. Klikker DU kanskje på noen av annonsørene her..?

Det er mange lignende siter som gjør det på denne måten nå, leger, fysioterapeuter, treningsinstruktører, kostholdseksperter osv. osv. Det er slitsomt å oppsøke slike folk i RL, vett'u! ;o)

Regner med at de som besvarer spørsmålene her har integritet til å vite når de skal sende folk til "ordentlig" legesjekk og når det er greit å gi et kjapt svar via mail.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49058-skal-dere-ta-betaling/#findComment-189411
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...