Gå til innhold

ingen der.....


Alvinnen

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Håper egentlig at jeg ikke trenger å skrive så ofte her, har bare en skikkelig nedtur...

Klarer ikke helt å sette ord på det som skjr i hodet mitt for tiden. Det går så utrolig i berg og dalbane.

Blei i bedre humør i dag etter en samtale, men så gikk det sakte men sikkert nedover igjen. Vet ikke hvordan jeg skal takle det lenger.

Ikke vil jeg plage noen heller. Vet at det er mange der ute som har så mye større problemer enn meg og. Jeg er så ubetydelig iforhold til alle andre. Jeg er her bare liksom.

Tør liksom ikke å ringe og plage noen om natta heller. Alle skal jo enten på jobb eller skolen på en hverdag. Får så utrolig samvittighet av å eventuellt vekke noen.

Har så utrolig lyst å gråte litt og, men har ikke gjort på... å så lenge siden.... husker ikke det engang. Klarer ikke å slippe følelsene løs.

Vil ikke at noen skal se meg, vil bare sperre meg inne og bli der... Ingen som kommer til å savne meg uansett...

Ser snart ikke vitsen lenger....

Vil ikke havne i den onde sirkelen igjen

VIL IKKE!!!!

Vel vel....

Takk for at DU virkelig tok deg tid til dette tåpelige innlegget

Tusen takk bør jeg vel si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..det er ingen som er mer betydningsfull enn andre..eller mer verdt..eller at du av noen grunn skal ha dårlig samvit hvor at du har problemer..derfor skal du, av egen interesse, fordi du vil føle deg bedre, snakke med noen..gode venner vil takle det! eller du kan skrive her, få det ut, du trenger ikke å føle at du bryr noen, du er her på jorden fordi du er den du er og det har du rett til å vere, og har derfor like stor grunn til å vises som alle andre! skriver du her, vet du ihvertfall at du får forståelse, snakker du med venne, så får du ihvertfall ordentlig støtte..fortåelse kan for noen vere ganske vanskeli om man ikke har opplevd det selv

vet ikke helt hav jeg ville med dette, men jeg vil i hverfall ikke at du skal gå rundt å ha dårlig samvittighet fordi du har det vondt inni deg og vil prate om det..uansett så er det noen som har mindre eller større problemer enn deg, poenget er at du har problmer du og!!! Så gråt masse , hyl i puten, slå i puten...det hjelper å få det ut uansett...tanker er ekle å ha inni hodet når man ikke vil ha dem der, men man kan faktisk få dem ut fysisk!! helt sant! ikke alltid man trenger en fornuftig samtale får å få det ut!!

så det så:) håper du har det bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er et tåpelig innlegg jeg, vennen. Du - telefonen min er på hele døgnet. Ring!

*kos* til en god venn som jeg er glad i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...