Gå til innhold

Retz


Edvarda

Anbefalte innlegg

Her går alt i 100. Pc`n var ikke ferdig, jeg er på butikken for tiden, mildt sagt kranglete hjemme, og jeg har fått ei kvise på rompa!!

CD-romen,stasjonen eller hva det nå heter, kom visst i går, så i dag, i dag...Men om jeg får tid i kveld, les fri!! er et ubesvart spørsmål. Jada, jeg vet, det ER en måte å holde kontakten på, jeg tenker ennå på det!

Er glad i deg uansett jeg:-)

Ha ei fin helg om det ikke blir noe nytt fra meg her.

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings. Der kan du se..... Butikker ER oppskrytt ! Håper du får maskina di i dag ,for jeg veit hvor dumt det er å værra uten :-/

Er foressten veldig stille her på DOL uten deg dah.....*snusf*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Bestikk de reparatørene med et eller annet, Eddi! Du finner nok på noe. *fnis*

Jeg er omsider ved mine fulle fem igjen, ihvertfall ved den femmer'n jeg vanligvis pleier å være, he he. Sov mesteparten av ettermiddagen og kvelden i går, men nå er det meste gjort hva angår tannlegen.

*puster igjen*

Håper du får maskina i dag, da. Blir endel opptatt i helga, fotballcup og greier + dette minitreffet på lørdag. har sjekka ut menyen der; mye snadder!

Måkke være så kranglete, da ombestemmer'n seg kanskje mht Phuket. La'n få lov til å skvise den rompekvisa, så blir'n nok blid igjen. ;-)

Ha ei god helg du også! (sånn i tilfelle du ikke får maskina)

Go'klemz til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...