Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Patrika
Skrevet

Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis jeg skal skeie ut med ordentlig godis så blir det enten smågodt (med sjokolade, sure ting og vingummi) eller chips og øl. 

Lillemus
Skrevet
Patrika skrev (6 minutter siden):

Hva liker dere å kose dere med av godis i helgen? Jeg liker popcorn, smogodt, sjokolade.

I dag har jeg bak en lavkarbo sjokoladekake og vi spiste et stykker hver i kveld, jeg hadde krem til, mannen hadde is og så hadde vi på hjemmerørt jordbærsyltetøy. Nam! :D 

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Kjøpte Maarud med ost og løk da jeg handlet i går. Dessverre overlevde den ikke gårsdagen der den lå å fristet, så i dag ble det null snacks på meg.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos en venninne og så damestafetten i går, kjøpte med en pose smågodt som vi koste oss veldig med 🙂. Er ellers glad i kaker, kjeks, is og potetgull - det meste med andre ord 🤣

Anonymkode: 7905e...c2e

Patrika
Skrevet

Jeg er og glad i is, lakris, kjeks, vafler, det meste her også. laget muffins i kveld.

Annonse

Skrevet

Hvis spørsmålet var hva vi koser oss med denne helgen, så er det for meg mørk sjokolade med mandler, havsalt og salt karamell og tørket mango.

emilie321
Skrevet

Her går det i perioder hva jeg har lyst på. Nå for tiden er det bamsemums og is som er favoritten.   Vanligvis går det i kategorien is og/eller sjokolade.  Veldig sjeldent jeg fyser på potetgull o.l, men innimellom smaker det godt. 

krøll9
Skrevet

Usj. Jeg kan ikke. Går opp to kg i vekt bare jeg ser på en pizza. Hadde valgt pizza og smågodt om jeg kunne. 

emilie321
Skrevet
Patrika skrev (6 minutter siden):

Jeg er og glad i is, lakris, kjeks, vafler, det meste her også. laget muffins i kveld.

Jeg er også glad i lakris, men kan dessverre spise svært lite av det

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt de nye ballerinakjeksene med browniessmak? Har lest at de skal være så gode, og jeg siklet over dem på butikken i går, men utsatte det (pga foregående smågodtinntak 🤣)

Anonymkode: 7905e...c2e

snusmumeriken96
Skrevet
Patrika skrev (1 time siden):

Cookies😃

AnonymBruker
Skrevet

Mandariner på boks et min store svakhet.

Ikke så veldig glad i godis. Men Laurits kan være godt.

Anonymkode: b7ca9...491

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men Laurits kan være godt.

Er det autokorrektur for lakris? :P

Anonymkode: d3a0e...aee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det autokorrektur for lakris? :P

Anonymkode: d3a0e...aee

Meget mulig det ja, Min mann heter ikke Lauritz😅

Anonymkode: b7ca9...491

Grendel
Skrevet

Smågodt rett og slett. Hval-sjokolade. Sjokolade figurer. Skumputer. 

Skrevet

Noe salt, potetgull eller nøtter.

Skrevet

Jeg har fått skikkelig søtsug.  Her går det i marshmallows og salt lakris gelé.

AnonymBruker
Skrevet

Sug her også. Har stekt lapper og har tress is. 

Anonymkode: e3240...ec3

AnonymBruker
Skrevet
On 3/8/2025 at 7:58 PM, Patrika said:

Den daglige kokkaen.

Anonymkode: 03977...801

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...