AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Er det flest tilfeller av andre diagnoser enn autisme her inne. det er jo så mange rare spm under psykiatri delen. mye som går igjen og av samme bruker(e) som nesten har oppheng eller er avhengig av å stille spørsmål/være syk. Men hvorfor så lite aktivitet på denne delen av forumet? Det er synd Anonymkode: faf1a...3e0 0 Siter
Grendel Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Autisme er det skilt ut som et eget tema som mange ikke leser. Jeg tipper mange autister ikke bare ønsker svar fra andre autister, og at det blir mindre interessant å poste. Jeg har sett at folk starter 10 tråder med samme problemstilling under åpent forum e.l. Først i tråd 11 nevner i en bisetning at de har autisme, selv om det er super-relevant for å forstå hva de sliter med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Jeg ser egentlig ikke vitsen med en eget autismetråd her inne når det er så lite aktivitet, så det burde bare slås sammen med psykiatri igjen. Om folk likevel ikke ønsker å delta i trådene så kan de jo bare overse dem inne på psykiatri slik jeg f.eks overser bipolar og EUPF-trådene. Anonymkode: fe8fb...675 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Hvorfor autisme, Asperger er en bedre betegnelse. Anonymkode: 0ae6d...cc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april Skrevet 30. april Kan det være fordi artistene her ofte poster som anonyme? Og gjerne ikke følger opp med gjentatte poster i samme tråd? Litt som mange politikk poster på åpent forum, ikke blir fulgt opp, så litt pointless å svare? Dette skyldes vel at det med dårlig kommunikasjon følger med autisme? Anonymkode: 87622...3aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 17.01): Hvorfor autisme, Asperger er en bedre betegnelse. Anonymkode: 0ae6d...cc6 Det heter autismespekterforstyrrelser. Men før alt, så het det «autistisk psykopati». Jeg vil heller ha tilbake DET navnet. Så høres det litt kulere ut. Anonymkode: de106...917 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.