Gå til innhold

Hvorfor er autisme-delen så stille?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flest tilfeller av andre diagnoser enn autisme her inne. det er jo så mange rare spm under psykiatri delen. mye som går igjen og av samme bruker(e) som nesten har oppheng eller er avhengig av å stille spørsmål/være syk. Men hvorfor så lite aktivitet på denne delen av forumet?

Det er synd

Anonymkode: faf1a...3e0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490698-hvorfor-er-autisme-delen-s%C3%A5-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Autisme er det skilt ut som et eget tema som mange ikke leser. Jeg tipper mange autister ikke bare ønsker svar fra andre autister,  og at det blir mindre interessant å poste.

Jeg har sett at folk starter 10 tråder med samme problemstilling under åpent forum e.l. Først i tråd 11 nevner i en bisetning at de har autisme, selv om det er super-relevant for å forstå hva de sliter med. 

AnonymBruker

Jeg ser egentlig ikke vitsen med en eget autismetråd her inne når det er så lite aktivitet, så det burde bare slås sammen med psykiatri igjen. Om folk likevel ikke ønsker å delta i trådene så kan de jo bare overse dem inne på psykiatri slik jeg f.eks overser bipolar og EUPF-trådene.

Anonymkode: fe8fb...675

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...