Gå til innhold

Cola-reklamen - vet dere det?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurermeggrønn
Skrevet

Hva er det han sier han fra Moskva når trailersjåføren spør: You hitched all the way from Russia?

Noen glupinger her?

Fortsetter under...

Skrevet

"I start with twelve-pack", tror jeg. Men det er litt grøtet.

Skrevet

Jeg også har lurt på dette og har hørt nøye etter og mener det er som Atene sier.

"I start with twelve-pack"

Det er veldig utydelig. Rart de ikke har lagt vekt på at dette skal bli mer tydelig når dette er hele poenget. Eller kanskje det er gjort med vilje (mest sannsynlig) for at vi skal huske reklamen og sørge for at vi følger ekstra godt med hver gang. De er noen luringer disse reklamefolka:-)

Skrevet

Jeg mener han sier 'I started with twelve packs' eller 'I started with twelve bags'. Syns så tydelig å ha hørt en s på slutten, men om det er bags eller packs har jeg ikke greid å finne ut av.

Han starta kanskje med 12 six-packs i en bag :-)

Tanya1365380060
Skrevet

"I start with twelvepack" , sier han på sin gebrokne engelsk.

Gjest Novembermom
Skrevet

" I start with twelvepack " sier han, på sin måte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...