Gå til innhold

hvorfor er jeg den jeg er?


Gjest victoria

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

I går hadde jeg en kjempe krangel med min bror, og han sa mye dumt til meg. Blant annet sa han at han ble mobbet på skolen fordi jeg var søsteren hans. Da sa jeg at da måtte folka være dumme.

Etter på gråt jeg stille ,fordi jeg syntes det var trist at han blir mobbet bare på grunn av meg. Kan jeg ikke bare ta livet av meg eller dø, så slipper han å lide for at han blir plaget på skolen på grunn av meg. Da hadde han jo ikke hatt noen søster mer, men det hadde vært like greit det.

Vil så gjerne være normal og alt skal være bra med meg, men det er jo en av grunnene til at jeg er ulykkelig og lei meg. Hvorfor kan jeg ikke oppføre meg korrekt. Har nemlig problemer med å oppføre meg riktig. Jeg vil jo så gjerne oppføre meg "pent", men mange ganger så sier jeg bare ting rett ut uten å tenke over det. Da blir folka rundt meg enten sure eller lei seg.

Det er en ting jeg er, og det er at jeg er totalt mislykket til å være et menneske. Et misfoster er jeg. Skulle ønske at jeg ikke var den jeg var. Skulle heller ønske at jeg var en annen person, men det er jo ikke noe å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

det er vel mere realistisk å jobbe med deg selv slik at du behersker deg istedet for å si ting rett ut det du mener, om det er det som skaffer deg problemer......enn å bli et nytt menneske eller dø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du mener er så galt med deg at bror din skal bli mobba? Det går jo vel ikke an? Høres ivertfall vondt ut. Hva mener du med at du ikek kan oppføre deg "pent"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...