Gå til innhold

Zirine


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Høvdingen store dag nærmer seg, og jeg spekulerer i å gi ham et digitalt kamera. Husker du hadde et innlegg her for en tid tilbake ang. nye ting på markedet, prisfall etc. Kan du oppdatere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke om det var jeg eller noen andre som hadde den linken, men det gjaldt altså et Kodak og Canon kamera på 4 megapixel som kommer til Norge om ikke så lenge. De er ikke kommet, jeg har sjekket. Disse kameraene vil ligge ganske lavt i pris - 3.500 og 5.500,- hvis man skulle tro artikkelen.

Uansett - jeg ville ikke kjøpt kamera med under 4 megapixel hvis jeg var deg. Alt annet blir for dårlig kvalitet.

Men jeg har ikke den linken for hånden - jeg skal se om jeg finner den senere i dag, akkurat nå har jeg ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg husker ikke om det var jeg eller noen andre som hadde den linken, men det gjaldt altså et Kodak og Canon kamera på 4 megapixel som kommer til Norge om ikke så lenge. De er ikke kommet, jeg har sjekket. Disse kameraene vil ligge ganske lavt i pris - 3.500 og 5.500,- hvis man skulle tro artikkelen.

Uansett - jeg ville ikke kjøpt kamera med under 4 megapixel hvis jeg var deg. Alt annet blir for dårlig kvalitet.

Men jeg har ikke den linken for hånden - jeg skal se om jeg finner den senere i dag, akkurat nå har jeg ikke tid.

Takk skal du ha! :-)

Har ingen bråhast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...