Gå til innhold

Støtte ved yrkesrettet attføring.


Gjest den fattige krøplingen

Anbefalte innlegg

Gjest den fattige krøplingen

Jeg har nettopp fått beskjed av trygdekontoret om å sette opp en skoleplan, jeg får yrkesrettet attføring.

Men det jeg lurer på da er, da blir jo lønnen min bare 60 % av det jeg har nå, og det er ikke mye, ca. 150 000 i året. Jeg er samboer og vi har to barn, på 1 og 3 år, som da må til dagmamma eller i barnehage. Men etter det vi har regna ut, har vi ikke råd til dette, er det noen hjelp å få til slikt da ? Samboeren tjener ca. 270 000 i året, og det er jo ikke lite, men vi har så mye utgifter. Boliglånet bl. annet er på 8500 kroner mnd. Dette skal bli tøft, men jeg må jo bare komme meg videre i livet, og den jobben jeg har nå kan jeg ikke fortsette i.

Noen som kan hjelpe meg litt her ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...