Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut til at de tidligere foreslåtte datoene for Oslotreff ikke passet, så nå prøver vi med en ny dato - torsdag 2.mai kl 1700.

Bli med da vel!

Gjest Brussel
Skrevet

Hei

Det vil jeg veldig gjerne.

Er ny her, men det hadde vært hyggelig å treffe andre i samme situasjon som en selv.

Kommer dere nærmere tilbake til sted, eller er det et fast sted dere bruker og treffes??

Skrevet

Hei

Det vil jeg veldig gjerne.

Er ny her, men det hadde vært hyggelig å treffe andre i samme situasjon som en selv.

Kommer dere nærmere tilbake til sted, eller er det et fast sted dere bruker og treffes??

Hyggelig at du vil være med, vi kommer tilbake til sted.

Skrevet

Og jeg gleder meg!

Klem,

Hei Maravilla.

Det var hyggelig. Hvordan går det etter operasjonen? Fint at dere blir utredet skikkelig begge to!

Vi ses!

Klem fra

Gjest Maravilla
Skrevet

Hei Maravilla.

Det var hyggelig. Hvordan går det etter operasjonen? Fint at dere blir utredet skikkelig begge to!

Vi ses!

Klem fra

Hei!

Laparoskopien gikk veldig bra. Og alt er i orden med meg.

Jeg er sykemeldt en uke. Litt ubehagelig med så mye gas i kroppen, men det blir bedre etterhvert.

Vi sees snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...