Gå til innhold

Female


Smurfi

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter fortsatt med cookies og innlogging. Hva med deg ? Hvis du ikke har fått det til heller kan ikke du også bombardere [email protected] eller [email protected] med klagemail slik at de gjør noe med saken.

Irriterer meg grønn, lilla, og rød over dette.

Sier fra hvis jeg får mail fra dem............

*Fortsatt frustrert* hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom inn kun via denne siden: http://epost.start.no/

Prøv den... Logg deg inn via e-posten... Da er du jo inne uansett.

Forsøkte via den innlogginga oppe på siden til Start, men da fikk jeg samme beskjed som før, at jeg måtte aktivisere cookies. Men det _har_ jeg jo...

Har gitt opp å maile dem jeg, det hjelper ikke. Jeg har satt opp OE slik at jeg får mailen min ned på maskina i stedet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn kun via denne siden: http://epost.start.no/

Prøv den... Logg deg inn via e-posten... Da er du jo inne uansett.

Forsøkte via den innlogginga oppe på siden til Start, men da fikk jeg samme beskjed som før, at jeg måtte aktivisere cookies. Men det _har_ jeg jo...

Har gitt opp å maile dem jeg, det hjelper ikke. Jeg har satt opp OE slik at jeg får mailen min ned på maskina i stedet jeg.

Problemet er at jeg har ikke noe e-post på start. Jeg skal inn på blink.

http://blink.dagbladet.no/

Må ha startpass for og gå inn der ser du :-(

*sukk* *dobbeltsukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg har ikke noe e-post på start. Jeg skal inn på blink.

http://blink.dagbladet.no/

Må ha startpass for og gå inn der ser du :-(

*sukk* *dobbeltsukk*

Har ikke e-post?...men du har vel en bruker-id?? Eller??.... Har du bruker-id på Start, har du e-post også...

Om du har det, så ta "snarvegen" innom den innlogginga du fikk link til, og så videre derfra..

*grubler litt her nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke e-post?...men du har vel en bruker-id?? Eller??.... Har du bruker-id på Start, har du e-post også...

Om du har det, så ta "snarvegen" innom den innlogginga du fikk link til, og så videre derfra..

*grubler litt her nå*

Ja, jeg har bruker ID på blink. Trenger ikke e-post for å få det. Har eget domene så derfor trenger jeg ikke e-post fra start. Men kanskje jeg må lage meg det bare for og få tilgang til blink ??? Hmmmm........ går i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har bruker ID på blink. Trenger ikke e-post for å få det. Har eget domene så derfor trenger jeg ikke e-post fra start. Men kanskje jeg må lage meg det bare for og få tilgang til blink ??? Hmmmm........ går i tenkeboksen.

Åååå, *klør meg i hue* Trodde du hadde bruker-id på Start jeg, og at du ikke fikk logget inn med den... Veeel, da er jeg med. (tror jeg)

Er det sånn?:

Du har bruker-id på Blink, og vil inn på Start med den?? ......går ikke det vel? Men nå har ikke jeg kjennskap til dette med Blink - Start og eventuellt samarbeid der da...

*øhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, *klør meg i hue* Trodde du hadde bruker-id på Start jeg, og at du ikke fikk logget inn med den... Veeel, da er jeg med. (tror jeg)

Er det sånn?:

Du har bruker-id på Blink, og vil inn på Start med den?? ......går ikke det vel? Men nå har ikke jeg kjennskap til dette med Blink - Start og eventuellt samarbeid der da...

*øhh*

Skal du på sykkeltur til uka? Kommer du innom Dr. Holms på Geilo å hilser på ? Onsdag-Torsdag-eller-Fredag?:-)) eller er det for langt for syklen??????lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på sykkeltur til uka? Kommer du innom Dr. Holms på Geilo å hilser på ? Onsdag-Torsdag-eller-Fredag?:-)) eller er det for langt for syklen??????lol

Sykkeltur til uka??? Er da på jobb hele uka jeg dah...

Turer blir lagt til helgene de.

..og du, ikkeno' er for langt...var jo i Lofoten med sykkel'n i fjor...så det såh....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkeltur til uka??? Er da på jobb hele uka jeg dah...

Turer blir lagt til helgene de.

..og du, ikkeno' er for langt...var jo i Lofoten med sykkel'n i fjor...så det såh....:-)

Itno er for langt??? hehe, ser deg i Las Palmas i Oktober da??...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, *klør meg i hue* Trodde du hadde bruker-id på Start jeg, og at du ikke fikk logget inn med den... Veeel, da er jeg med. (tror jeg)

Er det sånn?:

Du har bruker-id på Blink, og vil inn på Start med den?? ......går ikke det vel? Men nå har ikke jeg kjennskap til dette med Blink - Start og eventuellt samarbeid der da...

*øhh*

Sjekk denna : http://blink.dagbladet.no/

Skjønner du hva jeg mener nå ?

Ikke klø mer nå, kan få flis i finga du og........ *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denna : http://blink.dagbladet.no/

Skjønner du hva jeg mener nå ?

Ikke klø mer nå, kan få flis i finga du og........ *ler*

Har sett litt nå....

Men har blink.dagbladet.no/ noe med Start.no å gjøre da?? Virker ikke sånn..

Det ser ut til at du må registrere deg på blink.dagbladet.no/ (noe jeg regner med du har gjort) for så få en bruker-id, og passord der, og så logge deg inn på siden. Start-pass virker som noe annet enn bruker-id på Start.no...(?)

Kan ikke skjønne at du må gå vil Start.no for å komme inn der (blink) da....

Da har nok Dagbladet sånn "kaketull" som jeg har på Start...*hmm*

*ser på fingra, ikkeno' flis ennå, men like før*...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt nå....

Men har blink.dagbladet.no/ noe med Start.no å gjøre da?? Virker ikke sånn..

Det ser ut til at du må registrere deg på blink.dagbladet.no/ (noe jeg regner med du har gjort) for så få en bruker-id, og passord der, og så logge deg inn på siden. Start-pass virker som noe annet enn bruker-id på Start.no...(?)

Kan ikke skjønne at du må gå vil Start.no for å komme inn der (blink) da....

Da har nok Dagbladet sånn "kaketull" som jeg har på Start...*hmm*

*ser på fingra, ikkeno' flis ennå, men like før*...;-)

Når jeg logger inn på blink.dagbladet .no så får jeg til svar : start bruker cookies for å autentisere deg som bruker, vennligst aktiviser denne funksjonen i nettleseren din og trykk reload. Da har de vel noe med hverandre og gjøre da ?

Blir gæærn snart !!!!!

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg logger inn på blink.dagbladet .no så får jeg til svar : start bruker cookies for å autentisere deg som bruker, vennligst aktiviser denne funksjonen i nettleseren din og trykk reload. Da har de vel noe med hverandre og gjøre da ?

Blir gæærn snart !!!!!

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLL

Upps, stemmer, du sa jo det her en dag... Sorry, husket ikke på det i dag.....:-O

Da vet jeg ikke.....*gulp*.....

Jeg fikk som sagt ikke noe vettug forklaring da jeg nevnte dette problemet for [email protected] annet enn å aktivisere cookies... Som jeg _har_ aktivisert...

Men jeg skal/skulle loge meg inn på Start, ikke Blink.. Derfor nevnte jeg den linken som gikk rett inn i e-post'n a'ma..

*tror du allerede er blitt gæær'n je' gitt*...og jeg har fått flis i finger'n...

*sprøe greier*....hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps, stemmer, du sa jo det her en dag... Sorry, husket ikke på det i dag.....:-O

Da vet jeg ikke.....*gulp*.....

Jeg fikk som sagt ikke noe vettug forklaring da jeg nevnte dette problemet for [email protected] annet enn å aktivisere cookies... Som jeg _har_ aktivisert...

Men jeg skal/skulle loge meg inn på Start, ikke Blink.. Derfor nevnte jeg den linken som gikk rett inn i e-post'n a'ma..

*tror du allerede er blitt gæær'n je' gitt*...og jeg har fått flis i finger'n...

*sprøe greier*....hmmm....

Jepp, jeg HAR tørna............ faktisk så mye at jeg tenkte at jeg skulle drikke meg full i kveld .............

Takk for ditt engasjement. Jeg skal blåse på flisefingeren jeg ............. når jeg blir edru igjen.

Ha ei akevittig god helg !!!

Skål

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg HAR tørna............ faktisk så mye at jeg tenkte at jeg skulle drikke meg full i kveld .............

Takk for ditt engasjement. Jeg skal blåse på flisefingeren jeg ............. når jeg blir edru igjen.

Ha ei akevittig god helg !!!

Skål

Klem fra

akevittig...hehe...

Ok, blir nok en pils eller to her i kveld også....og kanskje en Irish.:-) (Som Ulven kalles skvip...*s*)

Oki, gi lyd om du får det til en dag da.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...