Gå til innhold

Tenk hvis man kunne koblet fra 🧠

Anbefalte innlegg

Toogoodgirl

Jeg er så ubeskrivelig lei. Hater å ha angst og OCD. Hvorfor klarer jeg ikke bare å bare slappe av?Drite i alt? Ta livet som det kommer?

Det er alltid en ny ting som gir meg angst, en ny situasjon. Hvis jeg gjør noe i ettertid som jeg tenker»hærregud det der skulle du aldri ha gjort, noe så dumt, du kunne skadet noen!!» så går jeg i dagevis/ukesvis å tenker på det og har så sykt dårlig samvittighet.

Bare jeg tar i noe på butikken og jeg ser en «skade» på en pakke med youghurt for å ta et eksempel.Så blir jeg usikker om den var slik eller om det var jeg som gjorde det, og da må jeg selvfølgelig kjøpe den.

Jeg kunne ønske jeg kunne slå av hjernen i noen timer, eller minutter. Jeg bare marinerer den i «galskap». Sitter liksom bare å venter på at purken dukker opp på døra mi. For i mitt hode har jeg garantert gjort noen, et eller annet som jeg må straffes for. Det er så ekte.

Klarer ikke slutte med Sobril heller. Nå tar jeg 2 istedenfor 1. Angsten har økt.

Jeg er så lei, så lei meg.Jeg lever ikke, jeg bare er.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Toogoodgirl skrev (Akkurat nå):

Jeg er så ubeskrivelig lei. Hater å ha angst og OCD. Hvorfor klarer jeg ikke bare å bare slappe av?Drite i alt? Ta livet som det kommer?

Det er alltid en ny ting som gir meg angst, en ny situasjon. Hvis jeg gjør noe i ettertid som jeg tenker»hærregud det der skulle du aldri ha gjort, noe så dumt, du kunne skadet noen!!» så går jeg i dagevis/ukesvis å tenker på det og har så sykt dårlig samvittighet.

Bare jeg tar i noe på butikken og jeg ser en «skade» på en pakke med youghurt for å ta et eksempel.Så blir jeg usikker om den var slik eller om det var jeg som gjorde det, og da må jeg selvfølgelig kjøpe den.

Jeg kunne ønske jeg kunne slå av hjernen i noen timer, eller minutter. Jeg bare marinerer den i «galskap». Sitter liksom bare å venter på at purken dukker opp på døra mi. For i mitt hode har jeg garantert gjort noen, et eller annet som jeg må straffes for. Det er så ekte.

Klarer ikke slutte med Sobril heller. Nå tar jeg 2 istedenfor 1. Angsten har økt.

Jeg er så lei, så lei meg.Jeg lever ikke, jeg bare er.

Får du hjelp?

Anonymkode: 888ab...4f7

Toogoodgirl
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får du hjelp?

Anonymkode: 888ab...4f7

Pause fra hjelp nå da jeg venter på bedre hjelp. Tror jeg må kontakte noen for å få «luftet» meg frem til da.Sliter så utrolig og må fake hver dag for både kolleger og barna.Og alle andre rundt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...