Gå til innhold

hvorfor blir man asosial?


SoftShake

Anbefalte innlegg

Hei...

Bortsett fra den nærmeste familien har jeg ingen sosial kontakt. Dvs. 0 venner...

Så sitter jeg her og lurer da, på hvordan jeg havnet her. For en ca. 10 år siden begynte jeg å trekke meg tilbake.. ble sittende inne når de andre var ute og festet osv.

Men hvorfor har jeg vel aldri helt forstått. Hvilke grunner kan ligge bak det at man trekker seg unna andre folk? At jeg sitter her nå, uten venner, er vel bare et resultat av en ond sirkel, men hvordan starter en slik sirkel? Hva er det som gjør at man begynner å trekke seg unna andre mennesker?

Fins det noen typiske "ting" som kan forårsake dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

Jeg vet ikke så mye om dette men det som skjedde med meg for noen år siden var at jeg følte meg litt utenfor sammen med de jeg egentlig var venner med,eeen liten bemerkning som egentlig var ment som en spøk gjore hele utslaget...

Kanskje det skjedde deg noe sånt for mange år siden som gjore at du heller ville sitte inne?Det skjedde ivertfall med meg.Satt inne døgnet rundt tilslutt,men nå har jeg kommet meg ut igjen.Det håper jeg du klarer også etterhvert.

Det er viktig med selvtillit og tro på seg selv..da kommer man langt.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man er sliten, orker ikke.

eller man merker man er så negativ og det tar de negativt.

alt er kjedelig

man tror man bare trenger sove det av seg, vet ikke det skal vare.

etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...