Gå til innhold

min mening ikke viktig?NHD


Sorte Enke

Anbefalte innlegg

Var hos behandler igår og jeg var så vitt innom at legen ikke var intressert i å høre på min mening i en sak, men kun var opptatt av hva han og de ansatte der jeg bor var blitt enig om. Jeg fikk da beskjed om at min mening ikke var viktig og at de (helsevesenet)ikke ville høre på min mening i saker.

Dette stemmer også med den følelsen jeg har. Blir dermed stående alene i kampen mot hverdagen. Hva er da vitsen med sammarbeidsmøter?

Kan de overse hvordan jeg har det?

Er ikke det viktig i det hele tatt?

Hvordan kan de da ta meg på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke an å hevde at din mening ikke har betydning - men det er ikke gitt at du i alle sammenhenger får gehør for din oppfatning mht hvordan ting bør gjøres.

I enkelte sammenhenger kan en faglig vurdering av hva som er adekvat behandling gå på tvers av din egen vurdering - og i noen sammenhenger kan vel da de profesjonelle ha rett... De har forsøkt å hjelpe enkeltindivider før - og har erfaring mht hva som vanligvis vil være konstruktivt.

Håper du har misforstått behandleren din hvis du har oppfattet det slik at de generelt sett ikke er opptatt av din mening!

Du kan kanskje få bedre kommentarer fra andre her hvis du er noe mer konkret vedr. hva konflikten gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...