Gå til innhold

Igår tenkte jeg på en som jeg nå idag fant ut er død. Hvorfor kom personen opp i tankene igår og idag fikk jeg vite om hans fød

Anbefalte innlegg

Det var litt rart. Jeg gikk fra butikken og fikk plutselig en tanke på han. Da var han allerede død. Er det en følelse jeg fikk som er spirituellt? 

Anonymkode: 2ab32...caa

Fortsetter under...

Hvor mange ganger har du tenkt på personer uten at de har dødd?

Hvor mange ganger har personer dødd uten at du har tenkt på dem rett før?

Det er tilfeldigheter. Men man ser bare de gangene de sammenfaller og ignorerer alle gangene (som det er flest av) når det ikke sammenfaller.

psykedeliker skrev (29 minutter siden):

For noen er spriritualitet akkurat det du beskriver. Andre kaller det tilfeldigheter.

Jeg har bare litt fornemmelser som stemmer av og til. Har opplevd endel fra jeg var liten. Ikke mange heg har turt å si det til, da de kan tro jeg er gal eller stoffmisbruker. (Aldri prøvd stoff i mitt liv) Hvis det er spirituellt med han, hvorfor skulle jeg få en følelse på han igår som ikke stod meg helt nære? Jeg gikk forbi bakken opp til der han bodde, uten at jeg tenkte på det. Han bare plutselig dukket opp da jeg gikk der. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har bare litt fornemmelser som stemmer av og til.

Har du gått vitenskapelig til verks for å finne ut hvorfor du får slike "fornemmelser"? Kanskje det er grunner til det?

psykedeliker skrev (54 minutter siden):

Har du gått vitenskapelig til verks for å finne ut hvorfor du får slike "fornemmelser"? Kanskje det er grunner til det?

Nei aldri 🙈 tips til hvor jeg kan henvende meg? Jeg kobler på energier, noe jeg selv føler. 

Annonse

psykedeliker skrev (55 minutter siden):

Har følt nærvær til min bestefar som gikk bort for mange år siden. Har magefølelse på ting som stemmer før "det skjer". Mange har jo den såkalte magefølelsen men jeg blir uvel før og vet det på en måte. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var litt rart. Jeg gikk fra butikken og fikk plutselig en tanke på han. Da var han allerede død. Er det en følelse jeg fikk som er spirituellt? 

Og hvor mange ganger har du tenkt på denne personen uten at noe som helst har skjedd i ettertid?

Lady HM skrev (7 timer siden):

Og hvor mange ganger har du tenkt på denne personen uten at noe som helst har skjedd i ettertid?

Veldig lite. 

Det kan helt klart være tilfeldig. Ikkeførste gangen jeg har vært føre var. 

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei aldri 🙈 tips til hvor jeg kan henvende meg? Jeg kobler på energier, noe jeg selv føler. 

Hvordan gjør man dette? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: fd12a...ae6

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gjør man dette? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: fd12a...ae6

Jeg merker at stemningen blir annerledes, blir ekstremt tappe, får hodeverk og hjertebank. 

Kan også få sånn med personer som gir meg dårlig energi (altså folk i gata) .

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg merker at stemningen blir annerledes, blir ekstremt tappe, får hodeverk og hjertebank. 

Kan også få sånn med personer som gir meg dårlig energi (altså folk i gata) .

Kan relatere meg til det, enda mer uten ap for det er energier over alt. 

Annonse

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Kan relatere meg til det, enda mer uten ap for det er energier over alt.

Nei, det er ingen andre "energier" involvert enn de man skaper selv i sin egen bevissthet. Hvordan vil du ellers forklare at folk opplever steder, hendelser og mennesker helt ulikt, selv om de objektivt sett er helt like?

psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ingen andre "energier" involvert enn de man skaper selv i sin egen bevissthet. Hvordan vil du ellers forklare at folk opplever steder, hendelser og mennesker helt ulikt, selv om de objektivt sett er helt like?

Ok. Det vil jeg ikke svare på bortsett fra at noen er mer åpen...

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Er noen som ikke klarer å forstå det att alt er energi. De forstår rett og slett ikke konseptet, men tror energi er noe levende. Her ser du jo de gjør det med himmel, univers, kvantefysikk og energi. Det som er merkelig er jo at de nekter å tro på fakta om det, men finner på egne meninger. 

Slike ting er ikke diffuse, de eksisterer. De er forklart av vitenskapen for lengst. 

Anonymkode: d982c...be4

stjernestøv skrev (58 minutter siden):

Det vil jeg ikke svare på bortsett fra at noen er mer åpen...

Åpen for hva?

psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Åpen for hva?

For energier, alt er energi. Har sett det med mine egne øyne. 

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

For energier, alt er energi. Har sett det med mine egne øyne.

I så fall burde du være i stand til å svare på spørsmålet mitt:

psykedeliker skrev (1 time siden):

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...