Gå til innhold

hvilken antipsykotika mot dårlig konsentrasjonsevne, angst, tankekjør og depresjon?

Anbefalte innlegg

Legen min har foreslått at jeg legger  til enda en medisin , antipsykotika  (bruker fra før lamictal og efexor) mot angst, tankekjør og depresjon...

Hen har foreslått Solian  , men jeg er litt skepsis fordi man kan ha økt fare for brystkreft. Andre alternativer  som jeg kan velge er zyprexa , Abilify eller Buspiron...

Noen som vil dele sine erfaringer med disse medisinene?

Anonymkode: a5e9b...b9e

Fortsetter under...

Annonse

Blir stadig forundret over behandlere i psykiatrien som tror at medisiner er løsningen på alt. De driter i pasientene bare pakker på dem mest mulig medisiner. Du skal gå på 3 forskjellige medisiner mot nesten samme problem ja. Er du sikker på at medisiner er løsningen? 

Anonymkode: 6c0ba...ccf

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blir stadig forundret over behandlere i psykiatrien som tror at medisiner er løsningen på alt. De driter i pasientene bare pakker på dem mest mulig medisiner. Du skal gå på 3 forskjellige medisiner mot nesten samme problem ja. Er du sikker på at medisiner er løsningen? 

Anonymkode: 6c0ba...ccf

Jeg har ikke møtt en behandler som ikke bryr seg om pasientene sine/meg. 

Anonymkode: 95adb...b26

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke møtt en behandler som ikke bryr seg om pasientene sine/meg.

Hva vil det si å "bry seg om" pasientene? Inkluderer det å kunne innrømme egne feil eller tilkortkommenheter?

Everybody skrev (2 minutter siden):

Sikker på det?

Jeg må gjerne omformulere det til at jeg ikke har møtt en behandler som ikke har tatt meg på alvor.

Annonse

psykedeliker skrev (36 minutter siden):

Hva vil det si å "bry seg om" pasientene? Inkluderer det å kunne innrømme egne feil eller tilkortkommenheter?

Det har jeg ikke tenkt på. Bry seg om=vise omsorg.

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Legen min har foreslått at jeg legger  til enda en medisin , antipsykotika  (bruker fra før lamictal og efexor) mot angst, tankekjør og depresjon...

Hen har foreslått Solian  , men jeg er litt skepsis fordi man kan ha økt fare for brystkreft. Andre alternativer  som jeg kan velge er zyprexa , Abilify eller Buspiron...

Anonymkode: a5e9b...b9e

Er dosene på de to du allerede bruker optimalisert, og er det målt serumkonsentrasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...