Gå til innhold

Sjefsbestemora Retz


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Våken og pigg i dag, eller fremdeles full av " skitsnakk" som må ut.

Jeg skal jobbe i helgen A-A-D.......

pyton og jeg haaater den vakten der.

Venter på gamlemor i trampolinen ???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Jeg skal også jobbe, har A-D-A. Har hatt ei seinvakt etter at vi flyttet i nytt bygg, og den var en smule kaotisk for å si det mildt. Støynivået var til tider høyt og det suste i toppen min, mere enn vanlig ....hehe.

Når man går ei hel vakt og hører ; "hallo, halllooo, halllooooooo, haaalllloooooooo" eller denne da "...er det mat snart...når skal vi spise...har vi spist middag.....er det snart kaffe....jeg er sulten" o.s.v. Er det rart man blir vill i blikket av og til. Når man i tillegg blir sparket, lugget, slått og spyttet på ved legging da er liksom kvelden fullkommen.

Men man holder da ut merkelig nok. Godt miljø blant kolleger er vel årsaken til det.

Dessuten er de demente en ganske morsom gjeng også, når de har sine rolige perioder.

Så kjære Raglandama mi, ha ei riktig god vakt. Jeg skal sende deg en tanke i løpet av kvelden hvis jeg får tid. Jeg kvikker meg opp til kveldens dyst med litt Anastacia på full fres mens jeg gauler i vei.

*ooooooyyyyyeeeaah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Jeg skal også jobbe, har A-D-A. Har hatt ei seinvakt etter at vi flyttet i nytt bygg, og den var en smule kaotisk for å si det mildt. Støynivået var til tider høyt og det suste i toppen min, mere enn vanlig ....hehe.

Når man går ei hel vakt og hører ; "hallo, halllooo, halllooooooo, haaalllloooooooo" eller denne da "...er det mat snart...når skal vi spise...har vi spist middag.....er det snart kaffe....jeg er sulten" o.s.v. Er det rart man blir vill i blikket av og til. Når man i tillegg blir sparket, lugget, slått og spyttet på ved legging da er liksom kvelden fullkommen.

Men man holder da ut merkelig nok. Godt miljø blant kolleger er vel årsaken til det.

Dessuten er de demente en ganske morsom gjeng også, når de har sine rolige perioder.

Så kjære Raglandama mi, ha ei riktig god vakt. Jeg skal sende deg en tanke i løpet av kvelden hvis jeg får tid. Jeg kvikker meg opp til kveldens dyst med litt Anastacia på full fres mens jeg gauler i vei.

*ooooooyyyyyeeeaah*

Send meg mange tanker, her "koker" det.

Mailer deg i løpet av helgen..................resier bort mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg skal også jobbe, har A-D-A. Har hatt ei seinvakt etter at vi flyttet i nytt bygg, og den var en smule kaotisk for å si det mildt. Støynivået var til tider høyt og det suste i toppen min, mere enn vanlig ....hehe.

Når man går ei hel vakt og hører ; "hallo, halllooo, halllooooooo, haaalllloooooooo" eller denne da "...er det mat snart...når skal vi spise...har vi spist middag.....er det snart kaffe....jeg er sulten" o.s.v. Er det rart man blir vill i blikket av og til. Når man i tillegg blir sparket, lugget, slått og spyttet på ved legging da er liksom kvelden fullkommen.

Men man holder da ut merkelig nok. Godt miljø blant kolleger er vel årsaken til det.

Dessuten er de demente en ganske morsom gjeng også, når de har sine rolige perioder.

Så kjære Raglandama mi, ha ei riktig god vakt. Jeg skal sende deg en tanke i løpet av kvelden hvis jeg får tid. Jeg kvikker meg opp til kveldens dyst med litt Anastacia på full fres mens jeg gauler i vei.

*ooooooyyyyyeeeaah*

Jeg er mitt vanlige utilregnelige jeg igjen. JIPPI!!!

Skal på fotballkamp om et par timer, starten på pepsicup og så har jeg ingen som helst planer for resten av kvelden. Må ut igjen i morra tidlig kl 8.30, ny kamp, he he. Men SÅ overtar høvdingen, må jo lade opp til minitreffet på kvelden.

Satt nettopp og retta en oversettelse for høvdingen, (har en tysk (dame)legevenn som forhandler om jobb her) og der sto setningen: Håper De og staven deres vil vurdere mitt tilbud. Hadde ikke mye lyst å retta opp DEN akkurat! *LER*

Ha ei fortreffelig helg begge to, vi får ha moben innen rekkevidde.

*KLEMZ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...