Gå til innhold

Gratulerer med 19-årsdagen, soledad! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Kjære datteren min, som har gjort meg til ei gammel røy :-) I morgen flytter du for første gang inn i egen leilighet, det er ikke få ting du skal gjennom, men du er i alle fall full av optimisme :-)

Gratulerer!!!

Kjempeglad i deg, jenta mi!

Klem fra mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her!

Håper denne hilsenen ikke kommer like overraskende på deg som det jeg gjorde på sykehuset. *s*

Gratulerer så mye med dagen!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Grattis med alt - og du, det er helt naturlig å ta med skittentøyet hjem så at mamma vasker det for deg....og middag spiser du selvfølgelig også der....sånn ca 7 dager i uken (som om det var noe å trakte etter....hehehe)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til mor og barn og resten av slekta! :)

Grattis med dagen din.Håper alt er bra med deg og den nydelige jenta di=o).Gratulerer med ny leilighet:o)))

Koz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...