Gå til innhold

Så redd...

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Jeg hadde en skummel opplevelse i dag. Plutselig føltes det som om jeg skulle dø. Hjertet slo så fort og hardt i brystet mitt, jeg fikk ikke puste, klarte ikke samle tankene. Kjenner fremdeles at jeg har litt hjertebank.

Er alene hjemme og skal være det i to dager. Vil så gjerne ha kjæresten min her, men jeg klarer ikke være så nær han nå for tiden. Så jeg satt og tenkte på det. Og på at jeg kaster bort tiden hans og følelsene hans. På at jeg snart må ta mot til meg og innrømme for meg selv og han at jeg ikke kan få et forhold til å funke, ikke nå.

Men han gir meg så mye glede, så mange smil, så mye håp... Og jeg er så uendelig glad i han. Så tanken på å miste han sendte meg inn i en tilstand av totalt panikk.

Dette er nøyaktig hvorfor jeg prøvde å avvise han for 6 måneder siden. Jeg skjønte at han var en av disse virkelige vidunderlige personene man bare møter noen få ganger i livet. Og jeg skal jo ikke like noen, jeg... Skal jo ikke bli glad i noen eller trenge noen, fordi jeg bare må miste de allikevel og det gjør for vondt.

Får ikke puste igjen :( Må slutte å tenke på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49139-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...