Gå til innhold

Stor klump i venstre side av halsen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det ikke bedre å få sjekket opp i det i stedet for å gå i uvisse hva det kan være i tilfelle det skulle være alvorlig eller skadelig å gå med det?

Anonymkode: 9e729...cb9

jo det er kanskje det, får vel bestille time neste uke. 

Ekstra skrev (17 minutter siden):

Antakelig bare en hoven kjertel? Tipper du får vondt i halsen eller er litt forkjølet om en dag eller to 

Ja mulig det er en hoven kjertel. Ok, så det er ikke noe å gå til lege med? 

Annonse

stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja mulig det er en hoven kjertel. Ok, så det er ikke noe å gå til lege med? 

Alle nyoppståtte kuler bør sjekkes. Bestill time og få den ut av verden😊 hvor stor er den? Hoven kul eller liten bevegelig ert? 

Anonymkode: 05f30...ddc

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle nyoppståtte kuler bør sjekkes. Bestill time og få den ut av verden😊 hvor stor er den? Hoven kul eller liten bevegelig ert? 

Ok. Hoven ganske stor myk kul, ingen ert nei. er mye større enn en ert. Vil si på størrelse med en ss. 

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ok. Hoven ganske stor myk kul, ingen ert nei. er mye større enn en ert. Vil si på størrelse med en ss. 

Logg deg inn på helsenorge og bestill time, om kulen forsvinner av seg selv i løpet av noen dager så avbestiller du bare timen igjen. :) 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Logg deg inn på helsenorge og bestill time, om kulen forsvinner av seg selv i løpet av noen dager så avbestiller du bare timen igjen. :) 

Kan ikke bestille der for jeg har vikar lege, må ringe ned. Håper den forsvinner av seg selv da :) 

Glitter skrev (16 minutter siden):

Det får jeg av og til. Er bare en hoven lymfekjertel. Har aldri rukket å få det undersøkt for den forsvinner like fort som den kommer. Min har vært litt øm da. 

Ok. er sikkert et hoven lymfekjertel da, ser det an :) 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ikke bedre å ta en tur til legen for å få bekreftet det ene eller andre? 

Her kan ingen gi svar på hva det er. Legen må SE for å evaluere.

Anonymkode: 3f60c...a2c

Jo, men ser det an litt. Kan jo forsvinne i løpet av dager av seg selv. 

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Merkelige greier i grunn. 

Lymfekjertlene kan hovne opp ved infeksjon. Noen ganger bryter det ut sykdom etter hvert. Det gjør ikke det hos meg for hsr så sterkt immunforsvar, men for mange er hoven kjertel første symptom på feks forkjølelse eller influensa. 

Glitter skrev (4 timer siden):

Lymfekjertlene kan hovne opp ved infeksjon. Noen ganger bryter det ut sykdom etter hvert. Det gjør ikke det hos meg for hsr så sterkt immunforsvar, men for mange er hoven kjertel første symptom på feks forkjølelse eller influensa. 

Ok kjenner ikke på noe sykdom her. Bortsett fra hodepine. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Det at den er så stor og ikke vond er en grunn til å skal gå til legen, syntes jeg. 

Hvis den er der om ei uke til så burde du bestille time😊

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det at den er så stor og ikke vond er en grunn til å skal gå til legen, syntes jeg. 

Hvis den er der om ei uke til så burde du bestille time😊

den er vekke nå heldigvis :) Var rart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...