Gå til innhold

birdie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Så utrolig skjønn du er!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

tusen tusen takk!!! den falt absolutt i smak og står nå på repeat :))))))))

så snill du er..

*rørt*

KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*fnis*

Håper du ikke måtte trøble for å komme deg dit - jeg lurte litt på å legge den på posten, men de har så kjipe åpningstider..

Flott at du likte den! Tror du hun derre Londonsberta også ville sette pris på den?

Og du - bor du inni skauen der..? Det var et par koselige steder der, og så var det spesielt ett sted som var litt redneck-aktig.. "Don't even think of parking here!" sto det på veggen, men det var det jo heller ikke plass til - med de fire van'ene som allerede sto rundt omkring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Håper du ikke måtte trøble for å komme deg dit - jeg lurte litt på å legge den på posten, men de har så kjipe åpningstider..

Flott at du likte den! Tror du hun derre Londonsberta også ville sette pris på den?

Og du - bor du inni skauen der..? Det var et par koselige steder der, og så var det spesielt ett sted som var litt redneck-aktig.. "Don't even think of parking here!" sto det på veggen, men det var det jo heller ikke plass til - med de fire van'ene som allerede sto rundt omkring..

*LOL*......Menneh............. jeg bor IKKE (!!!!!!!!!) inni skauen der... er du gal du???? *himler med øynene*

Jeg er nabo til posthuset, kan følge med hvem som kjøre dit når jeg sitter på verandaen min :) (vink til meg neste gang du henter pakker på posten!!!

Den var bare helt herlig.. og jeg tror Londonberta ville likt den ja :))

tusen tusen takk snille du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*......Menneh............. jeg bor IKKE (!!!!!!!!!) inni skauen der... er du gal du???? *himler med øynene*

Jeg er nabo til posthuset, kan følge med hvem som kjøre dit når jeg sitter på verandaen min :) (vink til meg neste gang du henter pakker på posten!!!

Den var bare helt herlig.. og jeg tror Londonberta ville likt den ja :))

tusen tusen takk snille du....

Hehe - ok, neste gang (har en ny en i tankene) blir det poste restante på posten - ingen landlige utflukter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - ok, neste gang (har en ny en i tankene) blir det poste restante på posten - ingen landlige utflukter!

så skjønn du er :)))))))

(den står på fremdeles :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...