Gå til innhold

Oops - avslag


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg fikk avslag fra hjelpemiddelsentralen på FNS-apperat dvs muskelstimulator fordi jeg var over 18 år. :) Men hun mente trygdekontoret kanskje pleide å gi støtte til dette. Vet du noe om dette, Irene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får ikke den linken du viser til i dette inlegget til og åpne seg. Har du en link til hjelpemiddelsentralen?

var ikke jeg som skrev det opprinnelige spørsmålet forresten

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

var ikke jeg som skrev det opprinnelige spørsmålet forresten

:)

Nei, det var meg som stilte spørsmålet. Men linken får du opp hvis du tar bort de to siste tegnene på adresselinje. Men jeg finner ikke noe svar der enda jeg har lett. Tror jeg skal snakke med ergoterapeuten min eller trygdekontoret. Det er § 10-6 og 10-7 men de slår hverandre litt i hjel synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var meg som stilte spørsmålet. Men linken får du opp hvis du tar bort de to siste tegnene på adresselinje. Men jeg finner ikke noe svar der enda jeg har lett. Tror jeg skal snakke med ergoterapeuten min eller trygdekontoret. Det er § 10-6 og 10-7 men de slår hverandre litt i hjel synes jeg.

takk:)

noen som har en link til hjelpemiddelsentralen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...