Gå til innhold

Kan legevakt skrive ut faste medisiner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos fastlegen i går og nevnte at jeg ikke hadde nok medisin til over påske. Han skulle skrive ut ny resept. 

det har han ikke gjort og jeg tviler på at han jobber på helligdager😅 

apoteket er åpent på lørdag så jeg har et håp om at han sender ut før det, men det er påske og jeg skulle gjerne hentet i dag. (Det sa jeg også da jeg var der). 

Det er snakk om et b preparat jeg har stått fast på hver dag i 10 år. Det kan lett dokumenteres. 

Spørsmålet er om man kan få hjelp/resept på legevakten? Jeg trenger jo ikke mange heller, legen er tilbake etter påske. Men for meg ødelegger det hele uka og skaper mye angst og tvang. Jeg gruer meg allerede til lørdag (da er jeg tom). 

Anonymkode: 15ddc...c1a

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Ring de å hør.

Anonymkode: d7474...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler du får b preparat på legevakten. Jeg har på legevakten i Oslo overhørt flere som har fått nei. Jeg vet ikke hva den delen av legevakten i Oslo heter men den lå ved venterommet til psykiatrisk,  på den gamle legevakten,men behandlet noe annet. På psykiatrisk der jeg har vært skriver de heller ikke ut bpreparat.

Anonymkode: d4126...419

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: d4126...419

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...