Gå til innhold

Ria


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Javisst er jeg lærer, men noen særlig "glupis" i matte er jeg allikevel ikke. Gudskjelov slipper jeg å undervise i det faget *s*

Ble nysgjerrig på hvem mannen din er nå... Så vidt jeg husker er du fra Bergenskanten? Eller var det Stavangerområdet? Jeg kjenner ikke så mange døve der... Jeg har bodd i Oslo i mange år, men er fra sunnmøre (bodd der de siste fire årene). Hvem er mannen din da? Gi meg noen hint om du vil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,det var kanskje bedre her på Meldinger.Kom rett og slett ikke på at det fantes "terpete" mennesker på Dol som kunne ha halshugd oss for å diskutert private ting på Barn...*hihi*

Joa,fra Stavangerområdet jeg ja(dæven,du husker godt).Han er fra litt utenfor Stavanger,har to døve søsken,han er yngst.Fornavn som begynner på J.....*Ring any bells?*

Vil liksom ikke utgi fullt navn,person nummer og adresse her på nettet(ja,jeg overdrev nå*s*):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere(uten at *noen* blir fornærmet)at du er ufattelig flink i Norsk.....Opplevd litt av hvert innen det,og ikke alt klarer å tolkes,men sånn er det jo bare,ikke no galt med det*s*.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var kanskje bedre her på Meldinger.Kom rett og slett ikke på at det fantes "terpete" mennesker på Dol som kunne ha halshugd oss for å diskutert private ting på Barn...*hihi*

Joa,fra Stavangerområdet jeg ja(dæven,du husker godt).Han er fra litt utenfor Stavanger,har to døve søsken,han er yngst.Fornavn som begynner på J.....*Ring any bells?*

Vil liksom ikke utgi fullt navn,person nummer og adresse her på nettet(ja,jeg overdrev nå*s*):

Hmm... Ikke sikker på hvem det er jeg, nei... Har ei venninne (døv) som er fra Stavangerkanten. Hun bor her på møre. Ganske sikker på at hun vet hvem mannen din er. Den ene broren til mannen din er ikke tilfeldigvis samboer og har barn med ei fra Trondheim?

*gruble-gruble-gruble-gruble* :o)

Filler'n, nå får jeg'ke sove i natta asså *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Ikke sikker på hvem det er jeg, nei... Har ei venninne (døv) som er fra Stavangerkanten. Hun bor her på møre. Ganske sikker på at hun vet hvem mannen din er. Den ene broren til mannen din er ikke tilfeldigvis samboer og har barn med ei fra Trondheim?

*gruble-gruble-gruble-gruble* :o)

Filler'n, nå får jeg'ke sove i natta asså *S*

Du sover vel nå,hehe!

Jo,den ene broren bor i Trondheim og har to barn.Så da vet du altså hvem han er kanskje?

Verdens skjønneste mann uansett.....*gliser*..(altså,samboeren min,hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sover vel nå,hehe!

Jo,den ene broren bor i Trondheim og har to barn.Så da vet du altså hvem han er kanskje?

Verdens skjønneste mann uansett.....*gliser*..(altså,samboeren min,hehe).

Jeg vet nok ikke hvem mannen din er, men kjenner godt kona til broren til mannen din (er du med? :o))

De har to jenter, 4 år og ca 1 år?

Har nemlig gått på skole sammen med kona (eller de er kanskje ikke gift?)/samboeren hans....

Da har vi iallefall felles kjente ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet nok ikke hvem mannen din er, men kjenner godt kona til broren til mannen din (er du med? :o))

De har to jenter, 4 år og ca 1 år?

Har nemlig gått på skole sammen med kona (eller de er kanskje ikke gift?)/samboeren hans....

Da har vi iallefall felles kjente ;o)

Stemmer det ja,hennes navn begynner på I(?).Der er sååå mange søsken og samboere og gifte og..og...og....at det går i surr,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja,hennes navn begynner på I(?).Der er sååå mange søsken og samboere og gifte og..og...og....at det går i surr,hehe!

Jepp! Da er jeg sikker :o)

Det er ca 3 år siden jeg prata med I nå (bortsett fra kontakt pr. julekort da...). Eldstedatteren hennes er noen mnd. yngre enn min eldste. Kjempekoselig jente. Du får hilse henne hvis du prater med henne da *s* Sier du at jeg er sunnmøring, har to jenter og har gått på samme skole som henne i 9.klasse, så vet hun nok hvem jeg er :o)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...