AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Jeg blør fra endetarmen. Friskt blod. Jeg ble overrasket over hvor mye det var. Første gang jeg oppdaget det var i dag morges, men nå var det slik igjen. Hva gjør jeg? Har noen tips, råd, erfaringer? På forhånd takk😃…og god påske til alle🐣 Anonymkode: 05d8c...eb9 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg blør fra endetarmen. Friskt blod. Jeg ble overrasket over hvor mye det var. Første gang jeg oppdaget det var i dag morges, men nå var det slik igjen. Hva gjør jeg? Har noen tips, råd, erfaringer? På forhånd takk😃…og god påske til alle🐣 Anonymkode: 05d8c...eb9 Jeg gjetter på at det kan være en sprukken hemorroide. Om du har store smerter og det ikke slutter å blø er det kanskje greit å ta en tur til legevakten? Om du ikke har vondt, det har sluttet å blø og du klarer å gå på do som vanlig, så kan det vente til etter ferien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Lillemus skrev (4 minutter siden): Jeg gjetter på at det kan være en sprukken hemorroide. Om du har store smerter og det ikke slutter å blø er det kanskje greit å ta en tur til legevakten? Om du ikke har vondt, det har sluttet å blø og du klarer å gå på do som vanlig, så kan det vente til etter ferien. Tusen takk! Det var nyttig! Har heldigvis ikke smerter. Da venter jeg og ser om det roer seg. Takk🌿 Anonymkode: 05d8c...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Det går an å ringe legevakten og spørre om du bør eller ikke bør komme for en sjekk. Vi her på siden er jo ikke leger. Hvis det skjer igjen ville jeg ringt. Anonymkode: ce5f4...f8a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det går an å ringe legevakten og spørre om du bør eller ikke bør komme for en sjekk. Vi her på siden er jo ikke leger. Hvis det skjer igjen ville jeg ringt. Anonymkode: ce5f4...f8a Tusen takk👍 Anonymkode: 05d8c...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Hemoroider eller en liten rift er nok det mest sannsynlig. Blod ser mye mer ut når det kommer i vann. Men hadde nok også sjekket første gang det skjedde. Anonymkode: 238f1...18e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 13.43): Jeg blør fra endetarmen. Friskt blod. Jeg ble overrasket over hvor mye det var. Første gang jeg oppdaget det var i dag morges, men nå var det slik igjen. Hva gjør jeg? Har noen tips, råd, erfaringer? På forhånd takk😃…og god påske til alle🐣 Anonymkode: 05d8c...eb9 Jeg hadde også det for omtrent en mnd siden. Jeg gikk aldri til legen, reinte med det var en innvendig hemoroide. Ingenting etter det. Er det friskt blod, så er det mest sannsynlig det. Spis mye kål, grønnsaker og beveg deg mye. K 36 Anonymkode: 00fc8...23d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.