Gå til innhold

Hvorfor kvalm?


Gjest anonymjente

Anbefalte innlegg

Gjest anonymjente

Har et annet nick "til vanlig" men velger å være "anonym" ettersom jeg aldri før har nevnt dette temaet i mine innlegg.For å være ærlig så er jeg flau-unnskyld alle som driver med selvskading-men jeg er flau over at jeg igjen har kuttet armene mine.

Det jeg ikke forstår er hvorfor jeg er så utrolig kvalm dagen etterpå på skolen..Lurer på om det er fordi det gjør vondt fysisk eller av psykiske grunner.

Jeg hater meg selv nå,virkelig..Hater djevelen inni meg som kun vil at jeg sulter meg selv............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen din kommer nok av alt som foregår inne i kroppen din,Men jeg håper for din egen skyld att du motar hjelp for dine problemer,for det med selvskading er ingen spøk,hvem vet når selvskading tar ett dramatisk vendepunkt til det som er værre.

Når du går med den ustoppelige kværna inne i hodet blir kroppen din sliten,du spiser kanskje mindre eller du trøstespiser kanskje? mange faktorer spiller inn,og i de aller fleste av de,fører psykiske plager med seg fysiske plager som de du beskriver.

Klem fra en som forstår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er ikke sikkert du er kvalm av samme grunn som meg, men det kan være en ide? Psykiatern sier jeg er kvalm fordi jeg har angst. Jeg er også plaget med mye oppkast pga dette. Det kan også hende du er kvalm fordi du har dårlig samvittighet etter å ha kuttet deg selv, eller hvis det er noe du gruer deg til o.l. Jeg vet ikke hva jeg gruer meg for eller hva jeg har angst for, kanskje ikke du vet heller?

Ikke sikkert dette svaret er noe bra, men får håpe det hjalp litt da ihvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

har blitt litt småkvalm etter jeg har kutta jeg og, men det har gått over. men hvis jeg har skjært dypt med mye blod har jeg også blitt kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente

Kvalmen din kommer nok av alt som foregår inne i kroppen din,Men jeg håper for din egen skyld att du motar hjelp for dine problemer,for det med selvskading er ingen spøk,hvem vet når selvskading tar ett dramatisk vendepunkt til det som er værre.

Når du går med den ustoppelige kværna inne i hodet blir kroppen din sliten,du spiser kanskje mindre eller du trøstespiser kanskje? mange faktorer spiller inn,og i de aller fleste av de,fører psykiske plager med seg fysiske plager som de du beskriver.

Klem fra en som forstår!!

Sliter med spiseproblemer,ano.Nei jeg mottar ikke hjelp lenger,gjorde det før men ville ikke mer.

Men jeg har absolutt ingen planer om å fortsette med å kutte meg selv,det var bare noen svake øyeblikk og en stresset periode som gjorde at jeg falt tilbake til "gamle synder" for å si det sånn.

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...