Everybody Skrevet 19. april Skrevet 19. april Den siste skvetten nederst i flaska som har stått over natta og blitt uten kullsyre. Drikker du den? Man må drikke den siste skvetten raskt for at kullsyren ikke skal gå ut. Jeg heller den ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Everybody skrev (På 19.4.2025 den 21.10): Den siste skvetten nederst i flaska som har stått over natta og blitt uten kullsyre. Drikker du den? Man må drikke den siste skvetten raskt for at kullsyren ikke skal gå ut. Jeg heller den ut. Ekspander Drikker alltid opp svetten før kullsyra blir borte? Anonymkode: fbba5...d17 0 Siter
Everybody Skrevet 19. april Forfatter Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 21.19): Drikker alltid opp svetten før kullsyra blir borte? Anonymkode: fbba5...d17 Ekspander Ja. Hvis den står for lenge blir kullsyre borte. 0 Siter
Vendi Skrevet 19. april Skrevet 19. april Everybody skrev (På 19.4.2025 den 21.10): Den siste skvetten nederst i flaska som har stått over natta og blitt uten kullsyre. Drikker du den? Man må drikke den siste skvetten raskt for at kullsyren ikke skal gå ut. Jeg heller den ut. Ekspander Ja, den drikker jeg. Synes faktisk det er vel så godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Drikker den opp ja. Ikke så stor forskjell egentlig. Gjør meg ingenting. Anonymkode: 6d383...401 0 Siter
Vhanja Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nei, synes brus som holder på å bli dau smaker grusomt. Jeg er fæl til å la en god del være igjen i flaska. Heldigvis har jeg en samboer som ikke bryr seg om sånt, så han drikker opp alle skvettene jeg lar stå igjen. 😅 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. april Skrevet 20. april nei pleier å helle ut dau brus, ikke godt med ikke noe futt i. 0 Siter
Sokk Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg har begynt å kjøpe sånne bokser med porsjonspakning brus. Da får jeg ikke dette problemet. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg bare heller frisk brus oppå. Særlig hvis det er cola. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.