Gå til innhold

Dere menn: Hvordan vite om en mann er interessert eller kun vil ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sånn uten å spørre om det. Vi har datet 10-12 ganger, hatt mye sex, mye hjemme hos hverandre men vi hadde nettopp en lang gåtur med stranda som avslutning. Merker han er veldig oppslukt i kropp og intim kosing. Nå blir det en hel uke til neste treff, å håper jeg kan spørre han litt mer da. 

De fleste vil vel helst i et forhold? Eller gir det noe å ha ei man jevnlig kan ha sex med? Er så lei menn som kun vil en ting. 

Han sender hjerter og kyss tegn på snap. Er like ivrig på mld etter vi har vært med hverandre. 

Tips om hva vi kan gjøre neste gang annet enn å være hjemme å se film og kose🤷‍♀️

Anonymkode: 647ee...08d

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (3 timer siden):

Det er ikke sikkert han vet det selv engang.

Hvordan er ting utenom sexen? Har dere kjemi? Går praten lett? Er han interessert i å høre om livet ditt?

Han er ikke den type mann som er så nysgjerrig. Merker det som er jeg som tar initiativ, men ser ut som han liker det. Han sier ja til å treffes hver gang.

Nå etter så mye date trenger jeg nok litt mer av han. Han ser utrolig bra ut, litt sjenert. Men han har vært singel i snart 5år og føler det er en grunn for det.... typiske er at nå etter en mnd så vil ha ikke med meg likevel. Håper han ser at jeg er god for han. Ikke en veldig enkel fyr å komme innpå, men jeg som er utadvendt, så klaffer vi veldig bra. 

Jeg håper det fungere bra med dere, men det går ikke an å gi noen garanti. Det tar litt tid å finne ut om et forhold fungerer. Selv om det skulle gå dårlig så betyr ikke det nødvendigvis at noen er utnyttet. De med seriøse intensjoner ønsker også å ha sex.

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (48 minutter siden):

Vil du ikke spørre får du heller ikke noe svar.

Skulle egentlig igår ... Men han dro litt for fort. Så ble ikke noe. 

Merker jeg begynner å kjenne på interesse, det skremmer meg litt. 

Vil ha litt fra han også. Skal til byen snart med ei venninne å drikke litt vin, sa det til han også, så får jeg håpe han er litt nysgjerrig på kvelden min som jeg alltid er på hans☺️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...