Gå til innhold

Idag fikk jeg et tegn jeg ba om...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet tidlig idag morges. Helt alene i et lokale så ba jeg til derover om et tegn på at det nå skal gå min vei, både i kjærligheten og diverse. Men spesielt kjærligheten. 

Jeg glemte det bort igjen, var inne på vaskerommet og hentet klut. Ingen lyder. Da jeg gikk ut igjen og på neste rom så hørte jeg en spylelyd, jeg trodde det lakk ifra kranen eller et eller annet. Men den stod på full guffe inne der jeg nettopp var for å hente klut. Det skal da vel nesten ikke være mulig? 

Teorier? 

Alltid merket noe nærvær fra noen. Har merket mye som barn og idag er jeg i 30årene 😊

Anonymkode: dfa8e...334

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg jobbet tidlig idag morges. Helt alene i et lokale så ba jeg til derover om et tegn på at det nå skal gå min vei, både i kjærligheten og diverse. Men spesielt kjærligheten. 

Jeg glemte det bort igjen, var inne på vaskerommet og hentet klut. Ingen lyder. Da jeg gikk ut igjen og på neste rom så hørte jeg en spylelyd, jeg trodde det lakk ifra kranen eller et eller annet. Men den stod på full guffe inne der jeg nettopp var for å hente klut. Det skal da vel nesten ikke være mulig? 

Teorier? 

Alltid merket noe nærvær fra noen. Har merket mye som barn og idag er jeg i 30årene 😊

Det var nok et tegn ja :) Vi får alle det bare vi legger merke til det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Det var nok et tegn ja :) Vi får alle det bare vi legger merke til det. 

Det var ei som sa at det at det rant i vasken, var tegn på lykke. Kan det stemme ? 

Jeg ba om et tegn/tydelig tegn på om det ville bli han som jeg nå holder på med, blir min kjæreste og riktig valg. Kan dette være tilfelle på at det vil skje? 

Da var det nokså gøy at vasken skrudde seg på. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var ei som sa at det at det rant i vasken, var tegn på lykke. Kan det stemme ? 

Jeg ba om et tegn/tydelig tegn på om det ville bli han som jeg nå holder på med, blir min kjæreste og riktig valg. Kan dette være tilfelle på at det vil skje? 

Da var det nokså gøy at vasken skrudde seg på. 

Vet ikke jeg men vann er jo et sterkt tegn og en av elementene så mulig :) 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Teorier?

Ja, mange. Men det blir bare gjetninger når vi ikke har vært tilstede selv og fått med oss alle relevante faktorer.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Ja, mange. Men det blir bare gjetninger når vi ikke har vært tilstede selv og fått med oss alle relevante faktorer.

Skjønner det alltid er noen som ikke tror på at slikt skjer av åndelig årsaker. 

Jeg har opplevd såpass mye uforklarlig siden jeg var barn, så jeg må nesten tro på det. 

@stjernestøv Tak for svar😊 

Jeg kan umulig ha glemt å skru av kranen, det bråkte veldig og jeg ville merket det da. Er det kanskje en av mine besteforeldre som ga tegn? Tilfeldig eller enn venn som nettopp døde? 

Annonse

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan umulig ha glemt å skru av kranen, det bråkte veldig og jeg ville merket det da. Er det kanskje en av mine besteforeldre som ga tegn? Tilfeldig eller enn venn som nettopp døde? 

Kan være hvem som helst, vanskelig å vite det men kanskje du kjenner det inni deg? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Kan være hvem som helst, vanskelig å vite det men kanskje du kjenner det inni deg? 

Aner ikke åssen jeg kan kjenne på det.. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Aner ikke åssen jeg kan kjenne på det.. 

jeg pleide å kjenne det inni meg hvem det var. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 timer siden):

jeg pleide å kjenne det inni meg hvem det var. 

Jeg sendte mld til medium. Hun sa det var en dame på min mors side, da får jeg min mormor frem. Mulig det er henne. Hun døde bare 39år

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ber om hva som helst så får man også bekreftet hva som helst., 

Se for deg at men er død og ønsker å gi en beskjed til de som er igjen - er da å la det renne i en vask det man velger?

Anonymkode: 91e6c...08f

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg sendte mld til medium. Hun sa det var en dame på min mors side, da får jeg min mormor frem. Mulig det er henne. Hun døde bare 39år

Bra du fant ut av det da :) Det var ungt å dø. uff. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (På 24.4.2025 den 9.32):

Bra du fant ut av det da :) Det var ungt å dø. uff. 

Ja men spørs om jeg kan stole på medium.no sine svar. 

Jeg tror uansett vasken gikk på av en grunn. Det var veldig merkelig. 

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men spørs om jeg kan stole på medium.no sine svar. 

Jeg tror uansett vasken gikk på av en grunn. Det var veldig merkelig. 

Jeg tror du trenger en rørlegger, ikke et medium.

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (29 minutter siden):

Jeg tror du trenger en rørlegger, ikke et medium.

Med en kran som renner og "skaftet" er løftet opp? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Med en kran som renner og "skaftet" er løftet opp? 😅

Vi hadde en leieboer som flere ganger gikk fra kranen åpen uten å være klar over det.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...