Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
erik123 skrev (1 time siden):

I dag begynte jeg på søvnkurs som skal vare i flere måneder..Jeg har slitt med massive søvnproblemer  siden midten av 60-tallet. Jeg har tro på at dette er riktig for meg. Men sovemedisin  må jeg nok ha fremover. 

Håper du får hjelp der da :) Lykke til. 

erik123 skrev (1 time siden):

I dag begynte jeg på søvnkurs som skal vare i flere måneder..Jeg har slitt med massive søvnproblemer  siden midten av 60-tallet. Jeg har tro på at dette er riktig for meg. Men sovemedisin  må jeg nok ha fremover. 

Lykke til :) 

Er det søvnrestriksjon? Da må du vel kutte medisin i hvert når kurset gjennomføres? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror poenget med et sånt kurs er å kutte ut sovemedisiner. Jeg gikk på et sånt kurs, det var så tøft at jeg nesten ble psykotisk og måtte slutte. 

Anonymkode: 6b020...50e

Det finnes flere varianter av søvnkursene. Søvnrestriksjon, som du nevner, er tøff å gjennomføre,, men har også en varig og kraftig forbedring på langvarig insomni. Jeg skulle veldig gjerne ha gjennomført et søvnrestriksjonskurs, men vet det blir vanskelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...