AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg er voksen dame og har ikke bunad dessverre. Men jeg liker veldig godt å pynte meg i skjørt og kjoler, har ikke bestemt hva jeg skal bruke i år. Hva har du tenkt å gå i? Anonymkode: 684c6...436 0 Siter
Sokk Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får lukket bunaden i livet i år, så da blir det nok en stor og luftig langermet knelang hvit kjole som jeg brukte da jeg var gravid. Sammen med en fin rød veske. 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg planlegger å gå i bunaden. Den er trang, men jeg har aldri opplevd at den ikke har gått på meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april påskelilje skrev (8 minutter siden): Jeg planlegger å gå i bunaden. Den er trang, men jeg har aldri opplevd at den ikke har gått på meg. Heldige dere som har bunad. Min arvet tantebarnet mitt, den passer henne bedre enn meg. Men finnes heldigvis fine kjoler og skjørt å pynte seg med. Anonymkode: 684c6...436 1 Siter
Lillemus Skrevet 24. april Skrevet 24. april Bunaden får nok henge pent der den henger - som hos så mange andre så har også min krympet. Hva antrekket blir aner jeg ikke, det kan jo bli 3 grader og sludd og det kan bli 20 grader og stekende sol, så vi får se når dagen kommer. 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. april Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldige dere som har bunad. Min arvet tantebarnet mitt, den passer henne bedre enn meg. Men finnes heldigvis fine kjoler og skjørt å pynte seg med. Anonymkode: 684c6...436 Jeg er veldig glad i den. Jeg fikk den av mine foreldre da jeg var 23 år. Den var betraktelig romsligere da 😁 Men som sagt, jeg skal få den på meg i år og 😁 Når det er sagt, så er det som du sier, mange fine kjoler en kan bruke! 0 Siter
Adeie Skrevet 25. april Skrevet 25. april Da ligger jeg på stranden i Kypros, så bikini, solhatt og solbriller. Tenker champagnefrokost da er helt innafor. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 Skrevet søndag kl 19:33 Ser dem melder flott vær fremover her i sør Norge. Ser ut som vi får fint 17 mai vær i år og. Jeg tror jeg pynter meg enkelt siden jeg ikke skal så mye. Et skjørt og en bluse tenker jeg. Har dere tenkt hva dere skal gå med? Anonymkode: 684c6...436 0 Siter
Kayia Skrevet søndag kl 22:02 Skrevet søndag kl 22:02 Om værmeldingen står seg blir det bunad. I fjor var det så varmt at jeg for første gang på mange år gikk for ermeløs, lett sommerkjole istedenfor. 0 Siter
hattifnattus Skrevet mandag kl 07:22 Skrevet mandag kl 07:22 Jeg eier heller ikke en bunad, så jeg går for en lett sommerkjole om værmeldingen holder det den lover. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet mandag kl 09:24 Skrevet mandag kl 09:24 Hvit skjorte og et par fine linbukser tipper jeg. Blir for varmt for noe annet. Spriter det opp med noen fine smykker. 0 Siter
snusmumeriken96 Skrevet mandag kl 09:44 Skrevet mandag kl 09:44 Hvit sommerkjole med blomstee 😀 0 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 10:07 Skrevet mandag kl 10:07 Jeg lurer veldig på hva jeg skal ha på selv, usikker på om jeg orker festdrakten/bunaden når det er meldt godt over 20 grader. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:15 Skrevet mandag kl 10:15 Her er planen å male kjøkkenet, så blir vel shorts og singlet bare. Anonymkode: d011c...4f3 0 Siter
Babette Skrevet mandag kl 10:24 Skrevet mandag kl 10:24 Ekstra skrev (17 minutter siden): Jeg lurer veldig på hva jeg skal ha på selv, usikker på om jeg orker festdrakten/bunaden når det er meldt godt over 20 grader. Det er et langt land vi bor i. Jeg er også usikker på bunad, men med motsatt begrunnelse. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet mandag kl 11:21 Skrevet mandag kl 11:21 Denne med en bluse under og Nordland bunad kappa siden selve bunaden ikke passer akkurat nå🥰 0 Siter
Siena Skrevet mandag kl 23:54 Skrevet mandag kl 23:54 Den forsvunne diamanten skrev (12 timer siden): Denne med en bluse under og Nordland bunad kappa siden selve bunaden ikke passer akkurat nå🥰 Den var veldig fin. Har du link til den? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:58 Skrevet mandag kl 23:58 "17. mai" !!!! Anonymkode: 97d50...553 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet tirsdag kl 03:50 Skrevet tirsdag kl 03:50 Siena skrev (3 timer siden): Den var veldig fin. Har du link til den? Selvfølgelig! Her: https://bikbok.com/no/p/tuscany-midikjole-multi-kjoler--skjort-kjoler-dame/7370172_F005?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BIK_NO_GOOG_PMX_SHOPPING_BRAND&gad_source=1&gad_campaignid=22363245305&gbraid=0AAAAADrg89tWlKF5DHe4lIm9St3X0t1_X&gclid=EAIaIQobChMI552sksWfjQMVK6RaBR3lLjk3EAQYASABEgK1v_D_BwE 0 Siter
Siena Skrevet tirsdag kl 04:38 Skrevet tirsdag kl 04:38 Den forsvunne diamanten skrev (47 minutter siden): Selvfølgelig! Her: https://bikbok.com/no/p/tuscany-midikjole-multi-kjoler--skjort-kjoler-dame/7370172_F005?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BIK_NO_GOOG_PMX_SHOPPING_BRAND&gad_source=1&gad_campaignid=22363245305&gbraid=0AAAAADrg89tWlKF5DHe4lIm9St3X0t1_X&gclid=EAIaIQobChMI552sksWfjQMVK6RaBR3lLjk3EAQYASABEgK1v_D_BwE Supert, tusen takk! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.