AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april I forhold til protestantiske kirkesamfunn? Jeg tror ikke på jesus eller gud. Men jeg synes katolisismen har finere møter enn DnK og særlig karismatiske menigheter. De katolske greier i alle fall å skape en stemning som ikke bare er teit. Det er mer rom for mystikk og ritualer. Men den katolske kirke har mange svin på skogen. Anonymkode: dc1c5...bc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april De er mye av grunnen til overbefolkningen i verden, siden de ikke tillater prevensjon (eller abort). Og så er det pedosvina Anonymkode: 07209...677 0 Siter
Glitter Skrevet 26. april Skrevet 26. april Har ikke satt meg nok inn i ulik religioner. Alt jeg vet helt sikkert er de at at se at det er greit å grepe i guds navn på noen måte i det hele tatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Baptister har i det minste skikkelig gospel. Så måtte jeg i en kirke tenker jeg de har den beste. Anonymkode: 980f4...7f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 22.18): Og så er det pedosvina Anonymkode: 07209...677 Ekspander Han som brukte meg som barn var ikke religiøs. Anonymkode: 980f4...7f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Nei. Det er et pedoreir. Anonymkode: 7d0b3...1c3 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april Skrevet 27. april Nei, jeg synes religion stort sett er bare tull. Det aller meste i den forbindelse er vel funnet opp av menn, for menn og trykker kvinner ned. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april Skrevet 27. april Sønnen min gikk på katolsk barneskole og elsket å gå til messe og gikk til skrifte hver fredag. Dette fortsatte han med i flere år etter at han var sluttet på skolen. Men han kom over det og nå er han ikke religiøs i det hele tatt. og jeg er nok enig med Lillemus og har ingen ting til overs or religion. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Nei bryr meg ikke om det katolske. Anonymkode: 7b53a...0c5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Dorthe skrev (På 27.4.2025 den 14.56): Sønnen min gikk på katolsk barneskole og elsket å gå til messe og gikk til skrifte hver fredag. Dette fortsatte han med i flere år etter at han var sluttet på skolen. Men han kom over det og nå er han ikke religiøs i det hele tatt. og jeg er nok enig med Lillemus og har ingen ting til overs or religion. Ekspander Ikke jeg heller. Men jeg pleide være kristen og da syntes jeg katolske messer var finere enn lavkirkelige. Anonymkode: dc1c5...bc1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.