Gå til innhold

Virker Melatonin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

erik123 skrev (12 timer siden):

8 MG?? Er ikke det fryktelig mye, da får du litt av en "hangover" Jeg tok 3 mg. og var utslått i mange timer. 

Jeg har aldri opplevd hangover av melatonin, så jeg kan gjerne ta 8 mg. Når det er sagt sover jeg ikke bedre av større doser. Jeg har vel aldri opplevd hangover av noen type medisiner, å jeg har prøvd mange.

Adeie skrev (På 1.5.2025 den 10.59):

Når vedkommende lager tråd etter tråd etter tråd om div ting for å sove. Så er det det underliggende der som er viktig, ikke hvilken medisin.

Det er fortsatt ikke random folk sin oppgave å tolke overtolke eller legge inn egne oppfatninger. Vi som leser trådene her Vet ikke helhet og total om folk selvom de har postet flere innlegg og kan ikke dermed på egen hånd begynne å synse om det. Det er en grunn for at folk spør om de gjør og er dermed interessert i svar omrking det de spør om. Svar på dét, eller la vær. Det er opp til lege og andre som kjenner personen og situasjonen å vurdere evt andre faktorer 

Anonymkode: 73e06...c97

Tullemusa skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplevd hangover av melatonin, så jeg kan gjerne ta 8 mg. Når det er sagt sover jeg ikke bedre av større doser. Jeg har vel aldri opplevd hangover av noen type medisiner, å jeg har prøvd mange.

Jeg får "hangover" av omtrent alt. Er som en Zombi dagen etter. Er bare grusomt.

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er fortsatt ikke random folk sin oppgave å tolke overtolke eller legge inn egne oppfatninger. Vi som leser trådene her Vet ikke helhet og total om folk selvom de har postet flere innlegg og kan ikke dermed på egen hånd begynne å synse om det. Det er en grunn for at folk spør om de gjør og er dermed interessert i svar omrking det de spør om. Svar på dét, eller la vær. Det er opp til lege og andre som kjenner personen og situasjonen å vurdere evt andre faktorer 

Anonymkode: 73e06...c97

Da mener vi forskjellig. Når man har fått mye info om noe, så bør all info gå under rådene man kommer med.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...