Gå til innhold

Kan man "jobbe seg ut av" alvorlige diagnoser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor mener du man kan skjerpe seg fra borderline men samtidig kan man ikke skjerpe seg fra rusmisbruk? Det gir ingen mening

Jeg sliter med borderline selv og det er ikke noe man kan skjerpe seg ut av. Såklart kan man klare å skjerpe seg til enn viss grad (det gjelder alle diagnoser) men å få det bort borderline ved å skjerpe seg går ikke

Anonymkode: 79557...489

Har ikke påstått det du skriver her. Har ikke sammenlignet borderline og rusavhengighet og har ikke sagt det bare er å skjerpe seg. Når det se sagt så mener jeg flere blir frisk fra borderline enn rusavhengighet. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Glitter said:

Har ikke påstått det du skriver her. Har ikke sammenlignet borderline og rusavhengighet og har ikke sagt det bare er å skjerpe seg. Når det se sagt så mener jeg flere blir frisk fra borderline enn rusavhengighet. 

Det får du bare like å tro,men det går ann å ta seg sammen å slutte å ruse seg også. 

Anonymkode: 038d1...f3b

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Det får du bare like å tro,men det går ann å ta seg sammen å slutte å ruse seg også. 

Prøv å slapp av litt du da. Voldsomt som du fyrer deg opp. 

Anonymkode: 2cae3...b0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøv å slapp av litt du da. Voldsomt som du fyrer deg opp. 

Er helt enig med den du siterer. Det handler om verdier. Hva slags verdier man har i livet. Noen setter rusen foran alt. 

Anonymkode: 9639e...db6

AnonymBruker
Skrevet
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Er helt enig med den du siterer. Det handler om verdier. Hva slags verdier man har i livet. Noen setter rusen foran alt. 

Anonymkode: 9639e...db6

Du burde ringe helseministeren og overbringe disse banebrytende observasjonene. Kommer til å revolusjonere rusbehandlingen. 

Annonse

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror på statistikken ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 2.06):

Man er ikke bipolar. Man har en bipolar lidelse som har symptomer i perioder som er plagsomme. Man har allergi i perioder men man er ikke allergien

Anonymkode: 01fab...8ee

Mei, man er ikke  allergi, men det er vel ikke uvanlig at folk er allergiske? Eller man kan være forkjølet. 

Er det så viktig? Driter i om jeg eller noen sier jeg er bipolar.  Jeg eller andre identifiserer meg ikke mer med sykdommen av den grunn. Kan litt akkurat nå men jeg et deprimert eller har en depresjon, men ikke til vanlig. 

Anonymkode: cfb62...6ca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...