Gå til innhold

Zirine


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, men jeg vil være opptatt med Altman er par-ti minutter til. VIl de vennligst vente?

Jeg er snurt, men jeg venter likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke sende utfordringen til [email protected] - du må bruke den private mailen. Jeg får ikke logget inn og spilt mot deg, for jeg er jo ikke registrert i det navnet.

Hæ? Jeg har bare startadressen, jeg. Nei, da får du pinadø ta å utfordre meg. På håtten åf kårse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg har bare startadressen, jeg. Nei, da får du pinadø ta å utfordre meg. På håtten åf kårse.

ALLTID er det meg som må ...... *mumle-mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette innlegget ledig?

Jada. Tyt i vei.- Tør du ikke sloss i fylla?

Bør jeg gå og se reprisen av BB nå, siden jeg gikk glipp av den tidligere i kveld? Eller skjedde det bare piss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...