Gå til innhold

Litt "trang" pust, pollen eller angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det de to siste nettene, men aner ikke om det er angst. Det føles litt som at luftveiene er litt tette. Er ikke forkjølet og hoster ikke. Går det an å ha astma da? Det er veldig ubehagelig når det går utover pusten. Trener masse og er slank/tynn. 38år 

Anonymkode: 1aa63...36f

Fortsetter under...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt det de to siste nettene, men aner ikke om det er angst. Det føles litt som at luftveiene er litt tette. Er ikke forkjølet og hoster ikke. Går det an å ha astma da? Det er veldig ubehagelig når det går utover pusten. Trener masse og er slank/tynn. 38år 

Litt på dagen også 

AnonymBruker
Skrevet

Umulig for oss å si. 

Anonymkode: 87fae...45a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Umulig for oss å si. 

Anonymkode: 87fae...45a

Bør jeg gå til legen? Får jo puste, så er ikke på livet. Men litt ekkelt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bør jeg gå til legen? Får jo puste, så er ikke på livet. Men litt ekkelt 

Siden du har hatt det bare to netter så kan du se det litt an. Men hvis det fortsetter så bør du oppsøke legen. Han/hun kan mer avgjøre hva det skyldes enn hva vi kan.

Anonymkode: 5baf8...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Piper det i brystet da? Mtp astma?

Anonymkode: 6a04d...453

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Piper det i brystet da? Mtp astma?

Anonymkode: 6a04d...453

Litt hvesing, hvis jeg drar pusten langt nok ut. Men røyker ikke og løper en god del, førnikke sånn da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...