Gå til innhold

Toto

Gjest Nesten hodeløse nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt en gammel Toto-skive i sted. Fy, så pompøst. En kan høre at tiden har gått. Stakkars de menneskene som fortsatt synes dette er bra. Latterlig!

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

13

• Zirine

12

• Altman

6

• Holmes

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvilken skive var det du hørte på? Du er helt på jordet selvfølgelig, men bare sånn av nysgjerrighet.

Skrevet
  musikeren skrev (På 19.4.2002 den 21.35):

Hvilken skive var det du hørte på? Du er helt på jordet selvfølgelig, men bare sånn av nysgjerrighet.

Siden du utgir deg for å være musiker, så liker du vel ikke den søpla. Men, hvis du har peiling, så vet du hvilket album som kom i 86. Eller???

Skrevet
  musikeren skrev (På 19.4.2002 den 21.35):

Ja, hadde han enda vært kritisk til de nyere utgivelsene..

Fæn og stolt, det er meg! Det er jo søren meg ungdomstida mi vi snakker om!

Skrevet
  birdie skrev (På 19.4.2002 den 21.46):

Hadde du ikke kritisk sans i ungdommen? Stakkar. Var du medlem i FpU også?

Skrevet
  Nesten hodeløse nick skrev (På 19.4.2002 den 21.44):

Siden du utgir deg for å være musiker, så liker du vel ikke den søpla. Men, hvis du har peiling, så vet du hvilket album som kom i 86. Eller???

Selvfølgelig veit jeg det. Fahrenheit. Et av de beste albuma etter min mening. Er du en av de raringene som mener at Toto ikke har sjel osv?

Annonse

Skrevet
  Nesten hodeløse nick skrev (På 19.4.2002 den 21.51):

Hadde du ikke kritisk sans i ungdommen? Stakkar. Var du medlem i FpU også?

Hehehe..

Hvem døde og lot deg overta som sjef for den gode smak?

Skrevet
  musikeren skrev (På 19.4.2002 den 21.52):

Selvfølgelig veit jeg det. Fahrenheit. Et av de beste albuma etter min mening. Er du en av de raringene som mener at Toto ikke har sjel osv?

Selvfølgelig har ikke musikken til Toto sjel. Ikke bare er det pompøst, men det er også pretensiøst. Og *flinkt*. Den stakkars døde trommeslageren var den beste musikeren av dem, han spilte faktisk med litt følelse i de beste stundene.

Skrevet

Kan jeg blande meg inn her så smått, på en fredagskveld etter noen rødvinstuddelutter ?

Ikke det nei? Ok ...

*tusle ut igjen*

Skrevet

Det var ikke uten grunn at de ikke tok innganspenger da Toto spilte på Youngstorget.

Skrevet
  birdie skrev (På 19.4.2002 den 21.46):

Bra birdie:-) Jeg har vært på tre Toto-konserter, de to siste med Bobby Kimball som vokalist, og det er rett og slett av de bedre konserter jeg har vært på. Den mannen synger så JÆVLIG bra! Og resten av bandet er jo et reint stjernelag av musikere. Litt av ei låtliste de presenterer også! Fikk dessverre aldri hørt Jeff Porcaro da:-(

Skrevet
  musikeren skrev (På 19.4.2002 den 21.52):

Vel- Toto er jo ganske så perfekt pop da, ambisiøst, men perfekt- slik jeg hører det vel og merke.Det må bemerkes at jeg ikke har god kjennskap til dem. Til det fenger de for lite. Definerer du musikken som rock så er den ganske så sjeleløs etter min mening. Definerer du den som klassisk pop så er vi over i en ganske så platt genre.

Min mening.

Skrevet
  birdie skrev (På 19.4.2002 den 21.53):

Hehehe..

Hvem døde og lot deg overta som sjef for den gode smak?

Hvem som døde? Din gode smak - eller kan hende den ennå ikke er født??????

Annonse

Skrevet
  Nesten hodeløse nick skrev (På 19.4.2002 den 21.58):

Hvem som døde? Din gode smak - eller kan hende den ennå ikke er født??????

*suss og sånn*

Skrevet

Enig med deg Nick. Det er jo nesten dårligere enn Marillion. Men bare nesten.

Skrevet
  Nesten hodeløse nick skrev (På 19.4.2002 den 21.57):

Selvfølgelig har ikke musikken til Toto sjel. Ikke bare er det pompøst, men det er også pretensiøst. Og *flinkt*. Den stakkars døde trommeslageren var den beste musikeren av dem, han spilte faktisk med litt følelse i de beste stundene.

Du minner meg om diverse musikkanmeldere. Mislykka musikere som får betalt for å mene noe om andres musikk, og selvfølgelig tåler de ikke å høre musikk som er så til de grader velspelt. Da er det plutselig, som du sier, "flinkt".

Å ikke like Toto kommer av tre misforhold:

1. Dårlig musikksmak.

2. Misunnelse, tåler ikke at andre er gode til å spella.

3. Tar seg ikke tid til å lytte på musikken.

Skrevet
  birdie skrev (På 19.4.2002 den 22.04):

*suss og sånn*

Ja..

og kozzzzzer og klemzzzzer.

Skrevet
  Holmes skrev (På 19.4.2002 den 22.04):

Enig med deg Nick. Det er jo nesten dårligere enn Marillion. Men bare nesten.

Marillion er kult da

Skrevet
  naiv skrev (På 19.4.2002 den 22.01):

Det er ikke synd på meg.

naiv, naiv, naiv, naiv, naiv .... *pust, pes*

Har du sett innlegget mitt??????

Åh ... her er det jo *suss* :)

Ok, hadet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...