Fru2020 Skrevet 13. mai 2025 Skrevet 13. mai 2025 Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der? Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 Skrevet 13. mai 2025 Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2025 Skrevet 13. mai 2025 Fru2020 skrev (13 minutter siden): Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der? Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter Jeg ville i alle fall sørget for å ha penger til noen dager på et så lite sted, så kan man heller dra til et større sted for å ta ut penger om det ikke lar seg gjøre der man er. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Nå handlet ikke dette om hvor du ville bodd eller ikke. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 13. mai 2025 Forfatter Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Jeg tror det lyser gjennom samme hvor vi drar😉 0 Siter
Glitter Skrevet 13. mai 2025 Skrevet 13. mai 2025 (endret) Vet ikke angående det å ta ut penger annet enn at vi var i Dubrovnik i Kroatia og der var det flere minibanker. Vi trengte ikke ta med oss masse fra Norge. Og dette var i 2010. Så er sannsynligvis kommer flere minibanker siden da. Endret 13. mai 2025 av Glitter 1 Siter
laban Skrevet 13. mai 2025 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Langt bedre enn å bo et sted omtrent uten fastboende, bare bygd opp for turistene. Etter min smak, da. Folk ser uansett hvem som er turister, det gjør vi jo her i landet også - enten vi bor i Oslo eller i Lillebygd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 Skrevet 14. mai 2025 Ta ut 100euro. Så har dere litt til de første dagene. De tar nok kort over alt. Anonymkode: 5334a...338 1 Siter
Frigg Skrevet 14. mai 2025 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Å være på steder hvor det er kun fastboende og ikke turister er drømmen for de fleste. Om du vil bo i flere etasjer syden blokker er dit valg som har ikke noe med ts. å gjøre. Jeg vil tro at de fleste, om ikke alle, tar bankkort. Ha kontanter i reserve. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.