Fru2020 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der? Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Fru2020 skrev (13 minutter siden): Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der? Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter Jeg ville i alle fall sørget for å ha penger til noen dager på et så lite sted, så kan man heller dra til et større sted for å ta ut penger om det ikke lar seg gjøre der man er. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Nå handlet ikke dette om hvor du ville bodd eller ikke. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Jeg tror det lyser gjennom samme hvor vi drar😉 0 Siter
Glitter Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai (endret) Vet ikke angående det å ta ut penger annet enn at vi var i Dubrovnik i Kroatia og der var det flere minibanker. Vi trengte ikke ta med oss masse fra Norge. Og dette var i 2010. Så er sannsynligvis kommer flere minibanker siden da. Endret 13. mai av Glitter 1 Siter
laban Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Langt bedre enn å bo et sted omtrent uten fastboende, bare bygd opp for turistene. Etter min smak, da. Folk ser uansett hvem som er turister, det gjør vi jo her i landet også - enten vi bor i Oslo eller i Lillebygd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Ta ut 100euro. Så har dere litt til de første dagene. De tar nok kort over alt. Anonymkode: 5334a...338 1 Siter
Frigg Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. Anonymkode: 59e6d...cfb Å være på steder hvor det er kun fastboende og ikke turister er drømmen for de fleste. Om du vil bo i flere etasjer syden blokker er dit valg som har ikke noe med ts. å gjøre. Jeg vil tro at de fleste, om ikke alle, tar bankkort. Ha kontanter i reserve. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.