Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fru2020
Skrevet

Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der?

Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter 

AnonymBruker
Skrevet

Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. 

Anonymkode: 59e6d...cfb

Lillemus
Skrevet
Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Leste gjennom svarene i forrige tråd og kom til å tenke på at jeg ikke vet om vi bør ta ut mange penger der eller om de fleste steder tsr kredittkort. Noen som. Har vært der?

Vi skal bo i en liten by med bare 400 innbyggere så det er ikke allverdens butikker og restauranter 

Jeg ville i alle fall sørget for å ha penger til noen dager på et så lite sted, så kan man heller dra til et større sted for å ta ut penger om det ikke lar seg gjøre der man er. :) 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så gjennomsiktig da. Alle vet at dere er fremmede turister blant folk hvor alle kjenner alle. Hadde ikke villet bo sånn. 

Nå handlet ikke dette om hvor du ville bodd eller ikke.

Fru2020
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det lyser gjennom samme hvor vi drar😉

Glitter
Skrevet (endret)

Vet ikke angående det å ta ut penger annet enn at vi var i Dubrovnik i Kroatia og der var det flere minibanker. Vi trengte ikke ta med oss masse fra Norge. Og dette var i 2010. Så er sannsynligvis kommer flere minibanker siden da. 

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Langt bedre enn å bo et sted omtrent uten fastboende, bare bygd opp for turistene. Etter min smak, da. 

Folk ser uansett hvem som er turister, det gjør vi jo her i landet også - enten vi bor i Oslo eller i Lillebygd. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta ut 100euro. Så har dere litt til de første dagene. De tar nok kort over alt. 

Anonymkode: 5334a...338

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Å være på steder hvor det er kun fastboende og ikke turister er drømmen for de fleste.  Om du vil bo i flere etasjer syden blokker er dit valg som har ikke noe med ts. å gjøre.

Jeg vil tro at de fleste, om ikke alle, tar bankkort.  Ha kontanter i reserve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...